Dzsekó meghótta magát

 2009.06.26. 08:39

Hát tartottunk tóle hogy eljön ez a pillanat is és ugye nem mondhatunk semmi morbidat... Komolyan mondom amikor megtudtam sírtam mint egy kisgyerek akit elkapott egy pedofil, folyton csöng a telefonom hogy meghalt a király. Mondom Elvis? ja nem... akkor Jimmy? már az sem... Na akkor a 3 királyok már nem élnek, Jézus helyében kezdenék félni.
Szóval 50 éves volt és nagyon nehéz elviselni az egészet. Őt még a KKK is siratja, pedig hát ők Dzsekóval kapcsolatban mindig meg voltak zavarodva....
Tehát nyugodj darabokban békében Jackson.
 

 

 

 

(U.I.: Szétporladt a ragasztó?)
 

Címkék: web beszámoló fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.06.26. 11:11:09

jé,erről lemaradtam....szerintem nem is halt meg csak nem akart elmenni az angliai turnéjára....hát ez szívás azoknak akik megvették e jegyet:D

Minusz 2009.06.26. 11:12:32

upsz,ez kétszer ment el...

azért vihette volna magával a többi celebet is....

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2009.06.26. 11:31:41

Mondjon bárki bármit, voltak jó számai, a tánctudását is sokan irigyelték.
Amúgy meg egy világbékés pedofil fehér néger volt egy másik galaxisból:P, ET reinkarnációja

Bazsiahegyről 2009.06.26. 11:32:51

pont ez jutott utólag nekem is eszembe hogy most a jegy ereklye lesz vagy visszaváltják?

D4M13N 2009.06.26. 11:43:05

Hát én azért sajnálom.
Meg persze halottakról jót vagy semmit.Főleg a hallottakról.

A jagyet meg visszaveszik az tuti.Vagy egy üres színpadot néznek egész este ha elmennek ami azért valljuk be,nem olyan nagy koncertélmény.

Bazsiahegyről 2009.06.26. 11:43:53

francokat... nyomnak bele mégegy adag gyorsítót aztán lemegy még az a koncert :D

Dd 2009.06.26. 13:27:45

És mot fog következni az ami Elvisz után volt...mindenhol Dzsekó hasonmások lesznek...és az összes média ezt fogja nyomatni. Baj ha nekem már előre tele van a tököm vele?

Bazsiahegyről 2009.06.26. 13:53:48

reggel belőttem a tv-t... egy dzsekó hasonmás sírva telefonált a mokkába... na majd ha lesznek még fejlemények akkor bővebben kifejtem az álláspontot :P

Aetherius 2009.06.26. 18:39:42

Első szavai amint felért a mennybe:
Kisjézus, kisjézus, merre vagy?
süti beállítások módosítása