Egy átlag elbaszott tini

 2009.06.28. 10:20

Ránéztem reggel a blogra és megnéztem kinek a blogját ajánlja még. Hát na bessza meg az isten... Tudtam én hogy a mai tinik csak rúgni jók, de erre már azis kár lenne. A hülgyemény 15 éves, Budapesti lakos, IQ-ja mint egy döglött, halálra erőszakolt macskának. Az idesanyukáját nem érdekli becses személye és most épp sír biztos valami sarokban. Ja és ő nem EMO!!!!!!!!! Isten ments hogy valaki ezzel megvádolja. Gyertek sírjatok a vállamon, aztán utána kivasaljuk egymás haját!

flyingbutter.wordpress.com/

Fogyasszátok egészséggel :D
 

Egy kis szemezgetés:

"nem vagyok depressziós.

ma anya nagyon felbaszta az agyam. már olyan nehezen viselem, egyre nehezebben, hogy minden körülötte forog. egy senki vagyok, senkinek érzem magam.
egy jelentéktelen senkinek. tulajdonképpen igazam is van. és ez a legszörnyűbb az egészben.

gyűlölöm az összes rohadt problémát, mert már nagyon belefáradtam abba, hogy folyton megoldásokat kell keresnem."

"

hazaértünk fél 10-re, bezárkóztam a fürdőbe, engedtem forró vizet, és kioperáltam a pengét egy borotvából.

gyűlölöm, gyűlölöm magam, amiért ezt teszem, és amiért tudom, hogy még nincs vége. nem bírom másként levezetni a feszültséget, és tulajdonképpen ezt az egészet megérdemlem.

csak lenne már vége.
úgy szeretnék normális lenni.

normális.

mert most. így. nem jó. nem vagyok a régi. 2008 szeptembere óta vagdosom magam.

egy ideje már kezdtem abbahagyni. és most megint.
kikészítettek.

kezdem elveszteni a barátaimat, kezdek bezárkózni. megutáltam az osztályfőnökömet és az iskolát, pedig hetedik óta oda akartam járni. nagy álmom volt.

ennyit az álmokról.

nem hiszek a szerelemben, gyűlölöm istent. alesana, escape the fate, bring me the horizon, és társaik ordítanak a fülemben. most senses fail. imádom.

sírni akarok, ordítani, és meghalni.
aztán rájövök, hogy nem, nem halhatok meg, mert nem tehetem ezt.

majd megkérdezem: miért is nem?

kinek számítok már ebben a világban?

már a saját anyám se törődik velem.
elvesztem. és elég volt.

nincs kiút. tönkretettem magam 15 évesen.
ennyire egyszerűen. az egész úgy kezdődött, hogy..

úr isten, hogy juthattam el idáig?

átázott a nadrágom, és nem áll el a vérzés.
mit csináljak?
befejezem az írást.
megyek, és cutcutcut.
nem lehet abbahagyni.
kurvára fáj.
legalább nem gondolok a holnapra.
de mégis. legalább duplán fáj.
hát ezt akartam?

nem vagyok beteg. ugye?
nem kell segítség. ugye?
nem kell a megváltás. ugye?
nem kell a halál. vagy kell?"

Címkék: ajánló web idióták fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4M13N 2009.06.28. 10:58:45

az ilyen ne borotvával vagdossa magát hanem vagy flex-el vagy machete-vel.ÉS tanulják már meg, hogy nem keresztbe vágd fel az ereid te paraszt,hanem HOSSZÁBA.

És így én is boldog leszek.

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2009.06.28. 12:32:04

XDXD Legalább duplán fáj:D:D

ns. 2009.06.28. 13:13:33

fuhh, nem tudom, hogy került a blogom az ajánlóba, de nem én csináltam.
gondoltam, kiírom magamból, ami fáj, mert úgysem olvassák el 5-nél többen.
azt hiszem, hiba volt. ezért priváttá tettem a bejegyzést, mert rájöttem, elég szánalmas voltam.
vagy vagyok, azt hiszem, ti ezt gondoljátok.
itt mindenki elolvashatja a nagyrészét, gratulálok.
azért nem kellett volna rám szánni egy egész posztot.
"IQ-ja mint egy döglött, halálra erőszakolt macskának" - kösz.
ha már nincs jobb dolgotok, csámcsogjatok még rajtam, nem érdekel.
de azért jobb, ha tudjátok: nem minden tini ilyen.
vannak teljesen normálisak, és boldogok is köztünk.
az egy dolog, hogy én ilyen vagyok.
egyébként, én nem ártottam neked semmit. ezért nem értem, mért kell szidni. mindegy.

Penya666 2009.06.28. 13:37:48

@bfnss:
Nem erdekel. Aaha. Azert irtal ide. Egyebkent meg ne irkalj baromsagokat a blogodba meg ne egesd magad, akkor senkisem fog bantani.

Minusz 2009.06.28. 13:50:09

ne blogot írkálj,hanem irattas föl magadnak antidepresszánst:Desetleg fű:D

jah,és gondolj arra hogy másoknak még szarabb az életük,VALÓDI problémák miatt,pl 220millió ember éheznek,több millióan háborús,katasztrófa sújtott övezetkeben élnek,és ez még semmi.Ettől kezdve én nem érzem magam jogosultnak arra hogy panaszkodjak az életemre..persze,a világ mindenhol szar és elcseszett,a rossz ellen tegyél,a jót meg élvezd ki...pl igyál egy korsó sört:D

Bazsiahegyről 2009.06.28. 14:23:46

Én azon akadtam ki hogy vagdosod magad... Ember gondolkodj... azért távolodnak el tőled az emberek mert ilyen vagy. Ha befordulsz felfordulsz... Nyiss az emberek felé, persze nem azt mondom hogy légy kurva. Keress normális barátokat akiknek emberi értékítélete van. És nem utolsó sorban légy hálás a szüleidnek hogy visznek nyaralni. Másképp valószínű hogy éveket kéne várnod hogy magad erejéből láss más vidékeket. Vagy esetleg hagyjanak otthon? Okés... oldd meg kaja nélkül mondjuk egy hétig magadra utalva.

Bazsiahegyről 2009.06.28. 14:24:38

meg mégvalami... Arról hogy ilyen vagy te magad tehetsz. Amíg úgy viselkedsz mint egy mimóza addig ne is várj senkitől jobbat.

daerk 2009.06.28. 14:48:39

áu ez fájt... bazsi megyek sirni hozzád és hajvasalni:D

Bazsiahegyről 2009.06.28. 14:50:30

okés gyere :D hozz pályinkát

Minusz 2009.06.28. 14:54:40

anyás,Bazsi,te mehetsz Csernushoz tanulónakXD

Bazsiahegyről 2009.06.28. 15:09:50

Áh... én sajnálnám összetörni a poharakat :D

daerk 2009.06.28. 15:40:36

szal józanul nem vállalod be az érzelmeidet? és azt se h hajvasalunk? :D

Bazsiahegyről 2009.06.28. 15:41:59

főleg azt nem hogy együtt hajvasalunk :P de dögölj meg a fogkefémet nem kapod meg :D

sertésmájkrém 2009.06.28. 19:48:34

Nincs elbaszva ez a tini meg gyökérnek sem kell lenni, nem kerül semmibe az se.

LucifR 2009.06.29. 14:18:56

BFNSS!!!

Én teljesen megértelek, együtt érzek veled, ezért szeretnék segíteni....
A borotvát hagyd! Rövid a pengéje, meg fogás sincs rajt...
Keríts egy jó éles kést!
És ugye nem vagy olyan butus, hogy a csuklódat vagdosod keresztben? Azt nem szabaaad! Az nagyon tud fájni,ne büntesd magad!
A kád forróvíz az kell, kitágítja az ereket, meg nem hagyja megalvadni a vért(na nem mintha megtudna, ha jól csinálod)
A nyakadon a törzsed felett 2-3 cm-vel oldalt vágd el, ott ahol ahol a pulzusodat biztosan fogod érezni, ha kész vagy rá.
A másik lehetőség a combartéria:
ehhez a legkönnyebben a lágyákodnál, combod belső oldalánál férsz hozzá, de ennek megvan az a hátránya, hogy nem találod elpontosan, meg ilyenek, szal szerintem maradj csak a nyaknál!

Őszinte híved és követőd kíván sok szerencsét:
LucifR

ui:
Szerintem házból kiugrani sem fájdalmas,sőt az a tizedmásodpercnyi szabadesés kimondottan felszabadító lehet a végső felszabadulás előtt, de vigyázz, minimum a hetedikről ugorj, és figyelj, hogy betonra/aszfaltra érkezz, különben pórul járhatsz.

uui:
el ne hibázd, mert ha kiderül, hogy sikertelen öngyilkossági kísérleted volt, akkor pszichiátriai vizsgálatok tömkelegén esel át, amik nem kellemesek, csak még jobban megkínoznának, amúgy is nehéz életedben.

D4M13N 2009.06.29. 14:44:55

vagy dugj egy jót,mert az a te bajod.Vagy rúgj be jól.Az a lényeg mindíg mindent jól csinálj.Utalok itt LucifR írására is természetesen.
süti beállítások módosítása