Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez a mai fiatalság...

 2009.06.29. 20:18

Bevallom én egy mocsok vagyok. Kutakodtam egy magazin online segítségnyújtó rovatában és ezt talátlam:

Szia!!! Arra szeretnélek kérni,hogy segíts nekem!!!Már 5 éve történt,de még mndig szörnyű lelkiismeretfurdalásom van emiatt az ügy miatt.8és fél éves voltam,az unokatestvérem pedig 4. Ki akartam vele próbálni a szexet.Persze nem történt meg ,mert nem tudta mi az.Megn nem is történhetett volna meg mivel csak négy éves volt és akkor még a fiuknak (nem áll fel).Egyszer ár arra is megkértem hogy az egyik játékával piszkáljon meg ott lenn.Hallottál már ehhez hasonló levelet egy lánytól ??Lehet ennél súlyosabb bún a világon ??Még senkinek sem beszéltem róla.Most épp nyaralok,de szörnyű bűntudatom van most is .KÉRLEK,MINDENKÉPPEN ÍRJ VISSZA !!!Merjek beszélni másnak is erről a titkomról???Kérlek,MINNÉL HAMARABB írj vissza!



ELŐRE IS KÖSZÖNI:EGY LÁNY AKINEK NAGYON NAGY BŰNTUDATA VAN EZ ÜGYBEN

De hát az vesse rám az első követ aki nem röhögte el magát, meg aki utólér. (még mindig rendszeresen futok)

Címkék: beteg szex hülyeség felvilágosítás agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.06.29. 20:25:06

WÁHÁHÁHÁÁÁÁHÁHÁHHHÁHÁÁÁÁ!XDXDXDXD
Hát szívem te már a pokol tüzén fogsz égni az idők végezetéig. ezt a balfaszt.

D4M13N 2009.06.29. 21:37:14

Egyszer egy nyáron az unokatesómmal ültünk kinn a kertben,és nem is tudom hogy mondjam el de....
ez borzasztó,azóta se tudom feldolgozni.
túrtam az orrom ő meg végignézte.Szerintetek azért lehet mert akkor mindenki kis taknyosnak hívott.Segítsetek,épp most nyaralok és megint előjön ilyen flashback szerűen és megint túrni akarom az orrom.

Lehet hogy a jézuska meg szent Petike meg fogja dugni a seggem a szárnyával.
Kérlek írjátok meg vagy levágom az ujjaimat,és vagdosom magam pengével.
Köszcsi,Puszcsi.
süti beállítások módosítása