Egy kis élménybeszámoló

 2009.07.01. 08:49

Nos mivel nem vagyok túl jól, ezért visszavettem a blog szerkesztésének tempójából. Mit szépítsek kiokádtam már a leninösszest és úgy fosok mintha futószalagon húznák ki belőlem. Úgyhosz szükségét érzem okulásképp elmesélni az esti kalandomat.
Tanultam az előző éjszakából amikor 4x kellett rohannom a wc felé rohamtempóban, így magam mellé helyztem egy vödröt. Kis kitérő: el nem tudjátok képzelni mennyi időt vesz igénybe a wc-deszka felhajtása és ha nem jön össze, a takarítása és utána közvetlenül az ismételt gyors felhajtás...
Na de vissza az estéhez. Épp lgkevésbé sem békésen aludtam, amikor a pirítós a gyomromban ismételen úgy érezte hogy eleget volt lenn és neki nem vagyok elég szép belülről. Már rutinosan próbáltam a vödör felé célozni... Hát gondoljátok hogy el tudtam találni? És gondoljátok hogy közvetlenül utána amikor kábelfektető inger megindult, nem csúsztam el a saját rókázásomban? Akkorát estem majdnem beszartam, de valahogy nem volt kedvem röhögni rajta...
 

Címkék: beteg agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daerk 2009.07.01. 09:17:22

talán nem kellett volna annyi fikucit enned:D

ám komolyan, kitartás! veled vagyunk és nem veled röhögünk hanem rajtad- vagy forditva?:)

jótanács:
keep smiling and make an eye contact :P

_koax_ 2009.07.01. 10:01:02

@daerk: Nekem is ez jutott egyből az eszembe!

NA a lényeg, videóblogot!!!

Bazsiahegyről 2009.07.01. 10:05:56

azt mondjuk kihagytam hogy vettem be egy nospát és szemtelen módon ott volt a hányás közepén... még csak el sem kezdett feloldódni...

D4M13N 2009.07.01. 10:10:54

Vegyél be nyugtatót,és nem érdekel hogy beszarsz meg behánysz.

bloObird 2009.07.01. 10:41:52

vagy altatót és akkor még fel sem ébredsz.

Bazsiahegyről 2009.07.01. 10:50:59

köszi a tippeket... csak nem degecről jöttetek? :P

daerk 2009.07.01. 18:25:54

neeem, csak kiváncsiak lennék erre-- szal videoblogot ;)

_koax_ 2009.07.02. 05:11:51

Mi foglalkozunk veled! Na kamerázd le és rakd fel, így látatlanul nem tudunk többet segíteni!
süti beállítások módosítása