Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex - Van akiknek nem kéne...

 2009.07.05. 20:38

Mindig tudtuk hogy vannak akiknek nem kéne szexelnie, ne adj isten szaporodnia... Az ő kérdéseikre szoktam válaszolgatni. Szóval utoljára a lelkükre kötöm: NE SZAPORODJATOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szex vadidegen pasival? Okés / nem? Mi lenne a baj vele?
Nagyon nem okés... Az a baj hogy énis férfi vagyok.

A gumin és a fogamzásgátló tablettán kivül van valami jo védekezés?
Aha, térdvédő, meg gumibot, szúnyogirtó.

Egyetemi-főiskolai bulik után nagy szexelések vannak?
Persze állandóan szexeltem énis utána, meg még közben is. Fejbenkúrásban tökre profi voltam. A szerencsésekhez meg még a tanárok is beszálltak, az orvosi szakra járók meg ugye hullákkal...

1 hónapja napi 10 12 órában merevedésem van, mit teendő?
Dugjá bazmeg, dugjáááá... Abba kéne hagyni a WoW-ozást :P

Miért nyálazta be a barátom a farkát, miközben én a kezemmel csináltam neki?

Együttérzésből leszopta magát. Nem szégyen... a kutyák is csinálják.

A kis emberek tényleg nagy bottal járnak?
Pl Yoda mester, neki akkora volt a botja mint ő maga.

Hogyan verjem neki ki úgy hogy felejthetetlen legyen?
Kesztyűben amire szögesdrót van tekerve és üvegszilánkok ragasztva. Vagy szopd le fogszabályzóval és fogazz :p

Egy kapcsolatban mikor lehet vagy is mikor nem szégyen fingani, vagy nem szabad?
Ebéd közben kötelező, meg közös fürdésnél és akkor csodálhatjátok közösen a buborékokat. A lányok meg ugye nem finganak.

Mik azok a dolgok amiket néznek egy nőben a férfiak szex közben?
A saját farkuk? :P
 

Címkék: szex poén perverz felvilágosítás napi mocsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.07.05. 20:45:50

"Mindig tudtuk hogy vannak akiknek nem kéne szexelnie, ne adj isten szaporodnia..." Bazz élniük sem kéne! mégis teszik....

Bazsiahegyről 2009.07.05. 20:48:57

de arról le lehet őket szoktatni vascsövekkel :D
süti beállítások módosítása