Agyhalál

 2009.07.12. 15:00

Ha van az agynak halála, akkor az szerintem egy Galla Miki est alatt következhet be leginkább. Ne adj isten L'art pour L'art... tudom hogy ezzel most nagy felzúdulást keltek de én nem tudok ezen a kultúrszennyen nevetni. Szögezzetek ekresztre, dobáljatok meg kővel, vagy csirkebelekkel...

 

Ja igen és a szerelmi vallomásokról... Én mondjuk nem így szoktam, épp ezért élek még :D De ha vannak bátor emberek, akik így csinálják azoknak hajrá :D

Címkék: zene web beteg videó napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucifR 2009.07.12. 15:20:01

www.youtube.com/watch?v=NAsR51ctyVg
nézd meg, ha ezen se tucc röhögni, akkor az azért van, mert te már agyhalott vagy

Bazsiahegyről 2009.07.12. 15:26:13

nem nevettem rajta sajnos... sejtettem hogy ilyesmit fog mondani :P

Bazsiahegyről 2009.07.12. 18:38:50

nemtudom hogy ti vagytok betegek vagy én :P

bloObird 2009.07.12. 23:15:55

Bazsi aki ezt az oldalt látogatja ( rendszeresen ), vagy mégrosszabb; ő postol, akkor az illető eleve beteg.
Úgyhogy hölgyeim és uraim kijelenteném, hogy betegek vagyunk.

Bazsiahegyről 2009.07.12. 23:22:25

Én is? Én csak módosult tudatállapotban leledzek amióta az oviban nekimentem egy oszlopnak...
süti beállítások módosítása