Audiovizuális faszkorbács

 2009.07.12. 15:32

Azt ugyan nem mesélem el hogy mit csináltam az elmúlt pár napban, és miért nem írtam, lehet találgatni de ussenem mondom meg :D Szóval a lényeg a lényegteelenségben hogy most pótolom hogy nem írtam néktek szellemi mannát.
És mivel elhalálozásig rajongunk bizonyos emberekért ezért belökök nektek egy námbörvan nyári slágert!
 

Ne engem utáljatok amiért kitettem, hanem Kozsót amiért felénekelte. Egyébként a két csajjal lehetne mit kezdeni... pl nagyszüleimnél járólapozni kéne :P

Címkék: zene vélemény web youtube videó napi mocsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása