Egy koncert margójára

 2009.07.16. 14:07

Hű de régen volt... talán már beszélhetek róla bűntetlenül. Mint párszor említettem gitároztam egy zenekarban a Taleában. Amiről mesélek az az egyik utolsó koncertünk volt. A törénet tanulságos azt hiszem és jól lejön milyen egy igazi koncertélmény :P
Szóval a buli tavaly februárban volt valamikor Mosonmagyaróváron az akkor még viruló Egyetemi Klubb-ban (EK). Felléptek még: Tartarosz (MoWar), Nasty Fox (Szlovákia), Obstruction (Győr) és Agregtor (Tatabánya).
A koncertre érkezésünk Gerivel a dobosunkkal és pár elvetemedett fannal történt, buszon. Gitár + erősítő + dobállványok :P Szóval lökdöstük az öreg néniket, azok meg potyogtak mint szilva a fáról. Igazából csak az volt a fontos hogy a hangszereket meg a szeszt épségben tudjuk. Aztán amikor megérkeztünk óvárra, kiderült hogy nem mi vagyunk az elsők (ugye mi szerveztük a bulit) de mi ittunka  legtöbbet röpke fél óra alatt. (ketten ittunk meg fél óra alatt egy üveg páleszt) Aztán szembe jött akkor már hál istennek ex-em aki a zenekar énekese volt, és előző héten szakítottunk. Valamit morgott ott az orra alatt de hát a francot sem érdekelt, mert tele volt a kezünk minden szarral meg szesszel és örüljön hogy nem vágta senki orrba. Tehát elkezdtünk bepakolni és inni.
Ekkor jött a zseniális ötlet hogy amíg nem jönnek a népek menjünk el a Teszkóba kenyérért meg zsírért mert miylen jó lesz majd az a koncert után. Na erre még később kitérek... Aztán elkezdtek szállingózni az emberek meg a zenekarok.
Szóval ilyen volt az általános állapotunk a koncert előtt, mint a képen látható. Nehéz a zenészek élete...
Közben kinn páran nekiálltak valami szippantani (nem friss levegőt) És mi is egyre többet jártun ki iszogatni. Ekkor már a fejenkénti elfogyasztott alkoholmennyiség egy kisebb faluéval vetekedett. Kezdtük magunkat elemünkben érezni, főleg amikor a NAsty Fox-os srácok még ki sem szálltak a kisteherjükből de a Becherovkát meg a Vilmost már nyújtották hogy egészség akkor... Aztán a dobosuk meg a barátnője eltűntek a bokorban kicsit (m)oralizáltak... Mi lelkesen ittunk tovább és vártuk hogy beessenek Agregatorék. Na igenám de teelefonszámot elfelejtettünk cserélni velük, és lövésünk nem volt hogy merre járnak meg tudják e merre van az EK. Aztán amikor előkerültek kiderült hogy kocsmáztak, és megörültek nekünk meg a vilmosakciónak amikor ideértek. 
Mi itt már annak is örültünk hogy felismertük egymást. Aztán 15 perc volt hátra kezdésig amikor valaki kinnt összeszedett hogy menjek hangolni meg stb mert a többiek ki vannak akadva. Szóval még ittam egy kicsit és mentem. Fölösleges volt ennyire sietni azthiszem... Bekábeleztünk mindent, behangoltam... na hoppá... mi van a basszgitáral? Hát 3 húr van rajta amiből egyet nem lehet hangolni mert eltürt a villa :P Innentől 3 basszusgitáros szórakozott egy kerek órán át hogy megcsinálják :P Itt gondoltam egyet és elfeküdtem a színpadon, majd unplugged koncert jött a közönség előttem álló részének. Itt a másik gitáros majdnem meglincselt hogy miért ezeket a szarokat játszom, miért nem valami értelmeset.  Próbáltam szólni hogy ahoz nektek is be kéne hangolni, de akik a közelemben álltak megesküdtek hogy annyit mondtam: höeööha! Ezt azóta is vitatom.
Aztán egy óra késéssel nekiálltunk végre, itt már üldögéltem is! Aztán amikor valaki a pogóból felémjött azt iszonyatosan hátbarúgtam. Sorry. Utána újra fekvős rész jött. Utána jött az éneklős számom akkor felkeltem, de mivel ex-el kellett volna duettet énekelni, nekem meg koncentrálni kellett hogy a 3 gitárból melyiket pengessem, nem daloltam nagyon. Ő a szám végén mőgött kicsit, pedig esküszöm nem direkt írtam olyan szarra :P
Aztán szépen lassan végeztünk is, és sürgős lett ennem valamit a sok szeszre ahogy a többieknek is. Ekkor lépett a képbe a zsírosdeszka. Didi anyánk csinálta. Fogott egy szelet kenyeret midnenkinek és SK az ujjaival megkente. Csak a dobosunk öccse volt oly élelmes hogy inkább kért egy pengetőt és azzal doglozott. Aztán azt vettem észre hogy Márton barátom szájában egy akkora hagyma van mint egy műfasz és sört iszik hozzá. Később kiderült hogy ezt Suluj tette bele a szájába és elment inni.
Innen már csak a hazaút maradt.
Sulujjal végigordítottuk fél Óvárt hogy kurvák hol vagytok, ja egy ott megy előttünk! (ex) Aztán a vonaton beszélgetésbe elegyedett a koma egy csajjal és meg szerenádoztam egyet :P Úgyhogy majdnem élettársi kapcsoaltba kerültek a fehércseléddel amire Győrbe értünk.
Hogy mi a tanulság ebből a történetből? Igazából semmi az ég világon. Nem vagyunk punkok, folkmetált "játszottunk" és magunkévá tettünk sok-sok szeszt és örömet okoztunk azzal hogy ilyen zenekarokat hívtunk a közönségnek. Lehet e minket megkövezni a produkcióért? Persze... de mi lenne ha velünk innál? :D
 

U.I.: Leírhatatlan érzés amikor a bandád nevét skandálja 100-150 ember... Ezért megéri csinálni.
Ami pedig kimaradt a sztoriból: Amikor Nasty Foxék indultak haza olyan józanok voltak hogy a város határában vették észre hogy a basszerjuk (Gyuri - Sásmádár) ottmaradt velünk :p Ennyi volt hát a SÁSMÁDÁR éjszakája.

Címkék: zene vélemény ajánló beteg bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.07.16. 14:14:40

Ez jóóó!XD
Am meg Sulujjal mi van ha már szóba került?
És új Tankcsapda videó mikor lesz már? úgy megnéznélek már benne!:D

Bazsiahegyről 2009.07.16. 14:26:40

Sulujjal nemtuddom mi van... eltűnt. Több mint egy hónapja nem jelentkezik úgyhogy beveheti a bal lábam.
A tankcsapda videó meg már elkészült de nem vagyunk benne :( kivágták azokat a részeket, meg olyan gyorsan továbbpörgetik, hogy ha látszunk is akkor sem sokáig...

Fiorentina 2009.07.16. 14:28:25

Jó kis sztori! :DDDD
Egyébként mit művelt az exed, h ennyire utálod? :DDDDD

Bazsiahegyről 2009.07.16. 14:31:50

lélegzik :P hosszú történet max privátban mesélném el mert a nagyközönséget agyonvágná az agyhugykő :P

Fiorentina 2009.07.16. 14:33:44

na köszi :D már beleéltem magam, h elmeséled nekünk :(((((( de egyébként biztos ribanckodott, ha ennyire haragszol rá.

Bazsiahegyről 2009.07.16. 14:35:18

amúgy eltaláltad :D max akkor mesélem el ha a vidéki tyúkokon lesz ilyen poszt :P

Fiorentina 2009.07.16. 15:54:22

szóval megcsalt!!! tudtam én..Nem is szabad bízni a nőkben, legalábbis a 95%-ban nem! Bár mondjuk a pasik is megérnek ilyen szempontból egy misét..Nekem volt egy olyan exem, h a szülinapomon megdobott egy olyan sms-sel, hogy már mást szeretek, legyen vége..Hát köszi faszfej.....:DDD De már csak röhögök rajta, bár akkor nem volt túl vicces... :DDDDDDDDDd

Bazsiahegyről 2009.07.16. 16:18:56

nekem ez a névnapomon volt, énis nagyon örültem neki... aztán még láthattam a képét csomószor próbákon... ott meg előadta a nagyhalált :P
A mostani barátnőm benne van abban az 5%-ban akiben lehet bízni :) és én sem csaltam meg soha senkit és nem is szándékozom elkezdeni soha :)

Fiorentina 2009.07.16. 16:53:20

Én is így vagyok ezzel !!!! Mármint, h soha nem fogok megcsalni senkit, mert tudom, h kibaxott szar érzés..Na de ne lelkizzünk, mert még felkerülünk a szakítósblogra.... :XDDD

Mokuss 2009.07.16. 16:59:04

wááááháháh XD mekkora party volt már XD
Szili hiányzik néha vele lehetett hülyülni XD mikor beborult a csajok közé metál feszten XD

Fiorentina 2009.07.16. 17:00:31

Mokuss, téged se láttalak ezer éve :P :D

Bazsiahegyről 2009.07.16. 17:00:55

@Fiorentina: nembaj, majd azokat is jól megcsapkodjuk :D úgyis nekünk vannak elvetemültebb olvasóink :D
@Mokuss: ja mert 3 elvetemedett állat seggberúgta :P

Minusz 2009.07.16. 17:20:57

@Fiorentina: ha lól olvasom csak RÚGTÁK:Dszal nem kell ennyire felizgulni XD

egyébként a zsíros kenyér hagymával sör vagy bor mellé istenkirály:D

Bazsiahegyről 2009.07.16. 17:39:08

@Fiorentina: rúgtuk nem kúrtuk :P
@Minusz: ja :D hát jóllakott belőle a fele brigád :p mindenkit tömtünk...

Mokuss 2009.07.16. 17:58:33

igen és Szili bedölt mint egy zsák krumpli Xd

Bazsiahegyről 2009.07.16. 17:58:56

@Mokuss: igen mer előtte annyit ivott mint 6 kőművesbrigád :D

Mokuss 2009.07.16. 18:32:41

nem csoda hogy kőműves a végzetsége Xd

Dd 2009.07.16. 19:55:20

atyaéééég :))))) nosztalgia....azért mindegyik buli megérne egy posztot...bár azt hiszem a gyárról már volt. Pár részlet itt is kimaradt, pl. h a zsíroskenyér osztatlan sikert aratott, azóta olyanért könyörög mindenki :P, meg nastyék hangolása...a többi homályba vész, vajon miért?! XD

Bazsiahegyről 2009.07.16. 20:04:36

nemtudom :P nem emléxek semmi bővebbre :D lehet nem is baj :D fényképem több nincs a buliról hál istennek ti meg ide nemtudjátok feltenni őket :D

Mokuss 2009.07.16. 20:35:33

:P képeket majd felteszem ha cenzuráznak róla engem Xd

Fiorentina 2009.07.17. 09:00:13

na bazz, nekem is nem tudom, h min jár az eszem..... :XDDDDDDDDDDDDD

Bazsiahegyről 2009.07.17. 09:31:30

@Fiorentina: rosszkislány :p szégyelld magad :D nagyon rossz vagy... nagyon :D csak nem ki vagy éhezve? :P

Fiorentina 2009.07.17. 18:40:30

Ajj, ha most látnál, tiszta vörös a fejem....NEM szeretem a seggbekúrást, de tényleg azt olvastam...... :DDDDD Ha túl sokat jár fel az ember lánya erre az oldalra, hamar meghülyül :DDDDDDD
Azééért nem kell rólam rosszat gondolni.... :((( :DDDDDDD

Bazsiahegyről 2009.07.17. 21:43:39

nem gondolok én rosszat :P de ezt nem fogod kimagyarázni azzal hogy miattunk volt :P mi nem is foglalkoztunk eddig az analizálással :D

Fiorentina 2009.07.18. 17:25:24

Na persze....csak a nekrofíliával meg ilyen finom dolgokkal :DDDDD Nem akarom én kimagyarázni magam, csak egyszerűen félreolvastam :DDD

Bazsiahegyről 2009.07.18. 17:47:44

aha :D és miért olvastad félre? :D na? mert ilyen perverz dolgokat szeretnél belelátni mindenbe :P

Fiorentina 2009.07.19. 10:52:57

Jó, megadom magam...Ebből már úgysem magyarázom ki magam..... :DDDD Egyébként meg: blogot olvasójáról.... :xdDDDDD

Bazsiahegyről 2009.07.19. 15:31:20

na igen :D de én nem vagyok perverz :P annak ellenére hogy én írom a blogot :D
süti beállítások módosítása