Bemutatkozom

 2009.08.19. 14:33

ki is vagyok én?
jelentem rólam annyit lehet tudni, hogy sokat káromkodok és mindig a hülyébbik felét fogom meg a dolgoknak. régen extrém sportoltam, ami kb annyiban merült ki, hogy a leg idiótább módon sikerült mindenfélét művelni magammal.miután egy kicsit megnőttem, már a tömegközlekedésen riogattam az ellenőröket, s ezekután felkerültem budapestre... gyerekek, ez a kánaán egy ilyen örültnek mint nekem. BKV ellenőröket szivatni jóóóó! de ebben is sikerült lúzerkednem, mikor elővette a rendőr igazolványát, hogy szakadna meg... tőlem amit várhattok: Felvilágosítások, sztorik, utálkozás (mert az megy), esetleg (nagy arányú) kreténkedés...
Üdv!
Noise

ÉS MOST!


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.08.19. 16:31:36

gecc,az mekkora lett volna ha gipszkarton a fal és ott marad a fejlenyomataXD

LucifR 2009.08.19. 21:54:51

lehet hogy az a baj, hogy én már felnőttem (21 XD :P :] ), de én nagyon rövid ideig röhögtem, azt vártam, hogy felkel-e a gyerkőc

teveee 2009.08.19. 23:16:05

nekem is arcomra fagyott a kaján vigyor
süti beállítások módosítása