Kezdjük el...

 2009.08.19. 17:12

Hello Mindenki!

Ez egy remek blog volt eddig is. Szeretném, ha ezek után is megmaradna ilyennek.
Bemutatkoznék. Prince Andrew vagyok, egy kis Fejér megyei falubéli parasztgyerek. Nem, nem az a fajta, akinek nagy szántóföldje van... Mit csináljon az, akinek nincsen szántóföldje? Vessen magára! Nahh szóvicceket félretéve, nem szoktam sose unatkozni, rengeteg dolog történik velem. Ha sikerül, ezeket is szeretném megosztani. Ezen túl gyakran nézegetem a közösségi oldalakat, és a 'különleges' személyiségeket is szívesen megosztom.
Ha valami érdekel, nyugodtan dobj üzenetet, válaszolok is. Az oldalnak mennie kell tovább!

Első postom. Egy olyan témát választotttam, amit az olvasók többsége nagy bizonyossággal megélt már.

Ismerjük mindannyian az alkoholt. Egy olyan cukorszármazék, amit külömböző italokba elrejtenek, aztán színes és formás üvegekbe töltenek, hogy aztán a fogyasztói társadalom külömböző rendezvényeken elfogyasszon, és így a gátlásokat feloldva nagy hülyeségeket műveljenek, amikre később nem szívesen emlékeznek vissza. Vagy éppen nem is tudnak.
Tegyük a szívünkre a kezünket, mi férfiak! Mi alkoholtól soha nem szoktunk hányni. Ez alap igazság. Mi csak akkor hányunk, amikor akarunk. Hogy ehez kicsit köze van az elfogyasztott italmennyiségnek, az már részletkérdés. Hadd mutassak be két személyt:

Nos...emberünk le se tagadhatja mit művelt, ugyanis fénykép készült róla. Én személyszerint vörösborra tippelek. Bebizonyította, hogy lehet stílusosan könnyíteni magunkon, bármilyen állapotban volt, nem feledkezett meg a metálvilla mutatásáról! Respect! \../

Videónk főszereplője is a bor jótékony hatását tapasztalta meg saját bőrén. Igaz látni nem sokat lehet, a vége felé inkább a hangok lényegesek. A slusszpoénon a mai napig könnyesre röhögöm magam :D

Hát ennyi volt mára. Remélem sikerül majd pótolnom a rést, ami most keletkezett.
Legyetek jók és szobatiszták!
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N@gy 2009.08.19. 18:00:07

kérem kérem ! csak az íze kedvééééért! hjah de csak aizekedvééé...! dcsakaízekedvééé... baahrhahd,... frtyyy

Minusz 2009.08.19. 19:37:35

a hányással az a baj hogy lehet hogy megundorodsz attól a piától amitől hánytál...de az orvosolható avval ha annyit iszol hogy másnap nem emlékszel rá hogy mit ittál és hogy egyáltalán hánytál:DXD

black.menthor 2009.08.19. 19:56:01

Jelentkeznék társszerknek, Nem ígérem hogy gyakran posztolok, de ütőset. Persze ha igény van rá. ;-D

PrincessConsuela 2009.08.19. 20:14:03

én még sosem hánytam piától. pedig ritkán iszom de akkor elég sokat és szeretem keverni is. ez egy jó képlet a hányáshoz de nekem még nem jött össze hál' istennek. másnapos sem igazán szoktam lenni. meg mondjuk alapból nem hánytam 8 éve.

Prince Andrew 2009.08.19. 20:47:50

Legutóbb én fogadásból hánytam. Két haverom fogadott azon, hogy két személy közül ki fog előbb hányni. Aztán összebeszéltem haverommal, megoldottam a problémát, a fogadás összegét meg feleztük XD

LucifR 2009.08.19. 21:51:54

@PrincessConsuela: és mint tudjuk a lányok nem finganak, nem maszturbálnak és nem szeretik a sört

LucifR 2009.08.19. 22:08:43

www.youtube.com/watch?v=PJASSy3EdG4

áááááá, remélem előbb belinkeltem, mint a Cupák
Tessék megnézni
az eleje uncsi kicsit, de utána kéri a szívlapátos kezelést

Bazsiahegyről 2009.08.20. 11:59:32

na megjöttem a szeszelésből :D látom sikerült közös témát találni a hányásban... én nem hánytam csak jól éreztem magam kultúráltan mint mindig :P
süti beállítások módosítása