Halihó

 2009.08.21. 17:41

Halihó hahó! Ez az egyik utolsó poszt amit írni fogok. Az új szerkesztőkről annyit hogy a 4-ből 3 hely elkelt, mivel egész pozitívan álltatok az új kollégákhoz. Tehát egy ember még köll :D
Azoknak szól az üzenet akik arra szavaztak hogy adjam nekik a blogot: Na mivan, ennyi volt a lelkesedés? Megint csak a száj jár mi? :P Ehh talán csak nem kevesek vagytok mint Geronazzo Mariskának egy Labello? :D
Ez meg azoknak szól akik engem olvastak idáig! Én már nem fogok sokat, írni majd a többiek elvégzika munkát, de azt leszögezem hogy az utolsó poszt az nem ilyen vicceskedős lesz. Nagy vágyam volt mindig hogy valami komolyat írjak ide :D Szóval kabbe a balherém, üvöltsd hogy oroszkrém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Címkék: ajánló agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.08.21. 20:41:57

ezt az utolsó mondatot imádom!XD

azért remélem kommentelned majd szabad és néha adsz egy kis helyzetjelentést h milyen ott neked a katonaságban. meg milyen a közös zuhanyzó. meg hogy elvesztetted e már a másik szüzességed. szóval ilyenek

Bazsiahegyről 2009.08.21. 20:59:48

@PrincessConsuela: álmodj királylány :D a zuhanyzó nem közös :P itthon egy van, azt meg katonák nem nagyon használják :D életjelek meg fogni majd jönni persze

Tink@ (törölt) 2009.12.02. 00:24:21

NÉZZÉTEK MEG AZ ÉN BLOGOMAT GERONAZZO MARIKÁRÓL SZÓL Ő A PÉLDAKÉPEM és amúgy hasonlítok is rá eről írok és aról hogy én erre büszke vagyok képek is vannak hogy menyire hasonlítunk.
Nézétek meg a blogomat kíváncsi vagyok a véleményetekre
Kössszyyyy:
retimartina.blog.hu
süti beállítások módosítása