Akkor mostmár én is!

 2009.08.26. 17:27

Mindenki írt felvilágosító cikket, akkor most én is próbálok összehozni egyet. Előre közlöm, elég sajátos humorom van. Nézegettem a gyakori kérdések oldalát. És úgy gondoltam, hogy szexualitás téren már írtak elég sokat, inkább megnézem a randi témakört. Hát most a kérdéseitekre személyesen Prince Andrew a (majdnem) randiguru fog válaszolni!

Hogyan pasizhatok be mostanában?
Hááát...legkönnyebben úgy hogy megadod a telefonszámod.

Mikor volt az első ranidtok ugy 13 év alatt?
Úgy 13 év alatt...és fő a nyelvhelyesség :D

Szerintetek hogy, mivel hívjak el egy csajt és hova and meddig tartson, és hogy hívjam el 12 és fél év alatt egy "randira" (nem nevezhető annak) egy csajt?

Ez most csak én nem értem?

Fiúk! A szemüveges lányokat később veszitek észre vagy egyenlő eséllyel indulnak?

Személyszerint ez attól függ, rajtam van-e szemüveg. Ugyanis az nélkül nehezen veszek észre bármit is.

Táncoltam egy évfolyamtársal egy discoba. Hogyan tovább?
Fiam, te egy nagyon nehéz eset vagy. Hívd el randiképpen disznót vágni, vagy trágyát pakolni. Ez tuti módszer.

Poénos srácok, hogyan lehetnék vicces?
Fingani mindig is vicces volt. Próbáld azzal.

Hol legyen az első randi?
Hmmm...urológusnál? :P

Normális dolog tanárral szeretkezni?
No no no?! Kellenek a jó jegyek?





Címkék: felvilágosítás agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizcsi 2009.08.26. 18:09:23

ljahjj, imádom a felvilágosításokat:D
tudományok--)természettudományok:
'hogyan szaporodik az ember?' szerintem ez a kérdés ma mindent visz...D:
süti beállítások módosítása