Gyereket mindenkinek!

 2009.08.29. 12:49

Nos, el jött az ideje, hogy újra postoljak. Andrew sajna elég magasra tette a lécet ezen a téren, szóval egyszerre kell színvolnalasnak és szórakoztatónak lennie az írásnak.

Mivel én is (mint rajtam kívül még kb 4 milla magyar) panelben tengetem napjaim. Van egy kedvenc szomszédom. Semmi mást nem tudok arról a hülye picsáról, mint hogy folyamatosan ordítozik a gyerekeivel, meg úgy mindenkivel. Ilyenkor úgy elgondolkozok, hogy enyészett testemet kicsit nekidöntöm az ajtónak és megcirógatom a hölgy fejét (bebaszom az ajtót és adni neki szívlapáttal)... A multkor is egy ilyennek voltam fültanúja, majd felévre egy mél fogadott öcsémtől aki az alábbi képet (egyben linket is, képre kattintva megnyílik) küldte nekem: Az oldalt böngészve rájöttem, hogy tényleg kurvára mindegy ezeknek az embereknek, hogy mit adnak át a környezetüknek.Ott áll szegény gyerek, és a gondos "anyuka" mit ad a fejére? KKK-s csukját bazdmeg. A gyerek meg nem érti mi a faszt is jelent...csak vigyorog, mert azt hiszi jó, ha követi anyut - aput. Ha velem is csak így és csak ennyit foglalkoztak volna a szüleim, akkor énis kint lettem volna az utcán és más emberek autóját gyújtogattam volna. Remélem, hogy aki tényleg gyereket vállal, az figyel is arra, hogy mi a tökömet nevel/művel szegény gyerekbe. Bocsánat, ha túl komoly volt a téma, de nagyon utálom, ha a gyerekeket basztatják.

Címkék: gyerek komoly idióták nevel agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prince Andrew 2009.08.29. 14:55:17

@[Noise]: Magasra tettem a lécet? Nem szándékosan, sajnálom XD Én csak magamat adom. De szerintem így lesz jó oldal, hogy különböző stílusok találkoznak, és produkálják a jobbnál jobb postokat. Nekem tetszett a mai bejegyzésed is, sőt adtál egy jó ötletet is. Majd valahogy meg kell oldani, hogy msn-címet cserélünk, kolléga :D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.08.29. 14:56:46

@Prince Andrew: Egyáltalán nem baj. sőt örülök neki! megoldjuk azt is :)

Bazsiahegyről 2009.08.29. 15:19:04

Hehh :D egymásra találás :P de most aki a kommenteket elovlassa azt fogja mondani hogy kölcsönös seggnyalás :D amúgy a poszt gondolkodtató :D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.08.29. 15:19:48

@Bazsiahegyről: akkor lehetne, hogy az enyémet nyalják sokan? :D:D:D

Smoka 2009.08.29. 16:45:56

Ahogy a postot olvastam eszembe jutott a Eurotrip című nagyszerű produkciónak az a jelenete amikor a kissrác masírozik amíg a tagok beszélgetnek, remélem mindenki tudja mire gondolok. Amúgy ez az apu-anyu neveli a gyereket régóta szokás éshát mégicsak elkell érni h az alma ne essen messze a fájától. Lásd: cigány gyerek kötélen lóg a dögkútba az apja a kötél végét tartja és szurkol h a gyerek valami zsírosabb dögöt vegyen ki. És csodálkozunk h nem szocializálódik a lassan többségi kissebbség.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.08.29. 16:47:51

@Smoka: igen, emléxem arra a jelenetre. elég komoly röhögésben törtem ki anno :D
ne keverjük a kettőt. a kisebbségi szocializáció és a gyereknevelés szerintem két külön téma.

Minusz 2009.08.29. 19:15:01

@Smoka: azon a részen sikítottam a röhögéstől,majdnem megfulladtam:Da zöld tündéres rész is üt...na meg az egész film:D posztolhatnátok ajánlókat is filmekről szerintem...vagy hülyeség lenne?

N@gy 2009.08.29. 22:02:56

szégyen bazd meg de hogy a koton is már ilyen kurva drága hát az embertől már minden örömöt elvesznek...

N@gy 2009.08.29. 22:03:31

bár az olyan kb mint búvárruhába fürdeni
süti beállítások módosítása