Emlékezetes...illetve mégse

 2009.08.30. 13:47

Mindenkinek vannak olyan emlékei, amikből igazából semmire sem emlékszik. Emlékezetes emlékezetkiesés...egy jó buli, sok piával, sok haverral, ami után csak az érzés marad benned: "Ez egy kurva jó buli volt"

Ezek közül megosztok egy sztorit. Nem saját, egyik haveromtól hallottam, mégis annyira jó, hogy meg kell osztani.

Szóval a kollégát sem kell félteni ivás terén. Elment egy helyre bulizni. És mint ilyenkor szokás, eleresztette magát, és nem mondott nemet egyetlen meghívásra sem :D
Aztán jött a képszakadás, és a teleportáció. Arra ébred, hogy fekszik az ágyon, és a következő pár gondolat fut át az agyán:
"uhhh...de rohadt szar ez a másnaposság...fáj a fejem...de ami a legidegesítőbb, az az amikor így reggel besüt a tetőablakon a nap...öööhh...izééé...NEKEM NINCS TETŐABLAKOM!!!"
Hát kiderült, hogy egy csaj házában ébredt...de hozzá kell tenni azt is, hogy 2 faluval arrébb. Szóval nem gyengén sikerült a teleportáció. :D

Amúgy egy kis ajánló: ha valaki Székesfehérvár környéki, ajánlom figyelmébe a Kis Vadász nevezetű kocsmát szórakozóhelyet. Negatívumként el kell mondani, hogy rengeteg alkoholista szokott bent ülni...és nem a beszélgetős, tök jó fej fajtából. Viszont pozitívum, hogy nagyon jó lehetőség van biliárdozásra, és az árak is jók.
A hely különlegessége a kommersz Hubertus, amiből 100 kerek forintba kerül egy feles. Ez egy olyan erős teleport-folyadék, ha ebből töltesz be, a hazaúttal nem is lesz gondod. Mert nyitod az ajtót, a jobb lábad a kocsmában, de a ballal már a saját lakásodba lépsz be.

Fogok még mesélni, mert hasonló sztoriból van sok. Legyetek rosszak!
 

Címkék: agyhugykő andrew mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wesborland 2009.08.30. 15:17:57

...azzal a street-talicskás lófasszal nem lehetne valamit kezdeni? Vagy csak nekem indul el mindig automatikusan? Kibaszott idegesítő...

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.08.30. 16:09:40

@wesborland: sajnos nem tudok vele mit csinálni. így van megírva a rohadt oldal, amiről linkeltem... bocs. lassan úgyis eltűnik, bírd ki :)

@Prince Andrew: te honnan ismered ennyire fehérvárt? te is lenni fehérvári vala? vagymi?

PrincessConsuela 2009.08.30. 17:01:00

nem bírjátok a piát gyerekek!:D

@[Noise]: blogodon várható mostanában új poszt?

Prince Andrew 2009.08.30. 17:15:27

@[Noise]: Mondjuk azt, hogy fehérvár a 2. otthonom. Oda jártam középsuliba, és rengeteg haverom lakik a környéken. Bulizni is ott szoktunk főleg. Én vidéken élek, fehérvártól nem olyan messze.

ValentEin 2009.08.30. 17:38:35

Húúúú Kisvad:) Hát még Vadkürt:)

Smoka 2009.08.30. 20:27:10

nemtudom mi van velem mostanában nemnagyon megy a teleportáció, az utolsó 3 teleportom nagyon rosszul sikerült 1x egy nagyon kövér nőnél, 1x egy árok partján a kocsma mellett ébredt az utolsó alkalom óta meg se próbáltam, Debrecenbe bevettem az üzemanyagot a térkapunyitáshoz h a koliba visszaérjek és Szegeden ébredtem a buszpályaudvaron... hol hibázok?

Doktor-úr 2009.08.30. 21:02:17

Basszus ahogy elnézem sok a fehérvár környéki...én móri vagyok...egy szűkebb blogtalálkozó valamikor? nekem csak 12 után jó mert németországban leszek de kisvad jóhely :) na majd irjatok erre vlmit lécci mert ez felvillanyozott :D

N@gy 2009.08.30. 21:07:37

Fehérvári vagyok nem ismerek olyan embert aki hubiból megitta volna 1200 forintot olyan ember nem létezik nincs az az isten aki ott megiszik ebből ennyit 800 forint után otthon ébredsz jobb esetben

LucifR 2009.08.30. 21:50:39

@N@gy: megyek fezenre, linkeld be a kocsmát kocsmakeresőn vagy add meg a pontos címet aztán majd a maps.gugli segít, megpróbálkozok az 1200-al
@Doktor-úr: a blogtalálkozót már Bazsi is felvetette, és sztem lesz is de vagy Szombathelyen, mert én ott lakom :P , vagy Pesten, mer az mindenkinek egyenlően van messze (ott is lakom) vagy Balassagyarmaton (in Memorial: Bazsi)
@wesborland: engem is idegesít Cupák, de nemsokára a következő oldalra kerül

Prince Andrew 2009.08.30. 21:59:28

@LucifR: Hihi, FeZen-re én is megyek.
De ott nincs az az Isten hogy megtalálnánk egymást. Egy közeli időpontban viszont egy fehérvári kocsmába be lehetne ülni :) 1-2 sörre...vagy többre. Nem is rossz ötlet egy ien mini-találkozó

Menyus007 2009.08.30. 22:10:51

Az a legcikibb amikor hányásban ébredsz és csak reméled, hogy a sajátod! :D
@LucifR: Én meg Zalaegerszegi vagyok! Itt is lehetne ennyi erővel :P :D

Fiorentina 2009.08.31. 07:35:32

Na bazz, én meg gyöngyösi vagyok :)! Így azt hiszem, h kimaradok a mini blogtaliból :D!

LucifR 2009.08.31. 09:38:21

@Prince Andrew: nemnem@citromail.hu megbeszéljük fezent
@Menyus007:
1 a Szombathely poén volt, látom nem esett le
2 mert én nem tegnap regisztráltam....
3 mert ott világos van és odatalálnak, nem tévednek el a sötétben :P
@Fiorentina: akkor csak a te kedvedért Pesten lesz....

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.08.31. 13:03:14

@PrincessConsuela: igen. mára terveztem egyet, a másik 2 szerk.-et nemtudom mikor lesz idejük vagy akaraterejük írni...

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.08.31. 13:04:44

@Prince Andrew: FeZeN-re sztem én is kitolom a szekeret. Küldök üzenetet msn-címmel :)

Menyus007 2009.08.31. 14:25:00

@LucifR:
1 én is csak poénkodok
2 én sem tegnap
3 de ott vigyázni kell, hogy nemhogy elessenek valami traktorkerékben vagy kapában amit a "földművelő" szomszédváriak széjjelhagynak :P :D

Fiorentina 2009.09.01. 08:37:30

@LucifR: Dehogyis :)! Miattam nem kell, itt a nagy házfelújítás, se időm nem lenne, se energiám és se pénzem :)! Csak vicceltem :)

Reaper93 2009.09.02. 20:38:25

mint fehérvári(úrhidai xD) tapasztalatból mondhatom hogy kisvadász rengeteg teleport megindítója :D

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.09.06. 10:46:47

teleport-folyadék..hát ezen szakadtam:D:D
süti beállítások módosítása