Szeptember elején...

 2009.09.02. 09:01

Ha már iskolakezdés, kezdek egy Petőfi-szerű költői képpel: 'Miközben e szavakat írom, egyik kezemben pisztoly van, a másikban meg kard' :D A valóság sem tér el sokban...csak ülök a gép előtt, előttem a kávé meg a szendvicsem.
Engem sem került el a végzet, nekem is iskolába kell járnom. Tegnap kezdtem el a második évemet, technikusként. Ha nagy leszek, elektrotechnikai technikus leszek. Na jó, inkább akkor ha elvégzem ezt a képzést.

Tegnap sikeresen bebizonyítottam osztályfőnökömnek, hogy a nyár alatt csak hülyébb lettem. Próbált komolyan bánni az osztállyal, több-kevesebb sikerrel. Inkább kevesebbel...
Elkezdett kérdezősködni az osztályról, miket csinál szabadidejében az ember. Valamiért az iskola erre kiváncsi (-_-') Játszik-e valami hangszeren, sportol-é rendszeresen, stb.
Volt aki simán közölte, hogy rendszeresen iszik, valaki azt mondta, hogy a Guitar Hero-n játszik, mint hangszer. Amikor rám került a sor, komolyra vettem a figurát. Elkezdtem neki mesélni, hogy én sportolok. Akkor felcsillant a szeme. Teljesen fapofával magyaráztam neki:
"Én triatlonozok elég régóta. Súlyemelés, kúszás, birkózás..."(Közben kezemmel imitáltam, hogy iszom a lőrét, kúszok, aztán két kézre kapom a wc-csészét. Az osztály vette a poént, finom kuncogások jobbról-balról.)
-Tényleg? És mióta? És valami egyesület tagja vagy?
-Hááát, úgy 3-4 éve elég folyamatosan. Nem vagyok egyesület tagja, csak hobbiszinten űzöm. De a másik fajta triatlont is kipróbáltam már...amikor lefutok a vízpartra, úszok egyet, aztán hazabiciklizek. (Két-három ember már hangosabban röhög...)
-Aztaaa! És nagy erőnlét kell hozzá?
-Nem igazán...de Tanárúr, meddig magyarázzak még, míg rájön hogy csak szivatom? (Ekkor szakad el a cérna, hangos röhögés, egyvalaki a padból kigurulva földön fekve röhög...)

Így telt az első nap. A nagy megerőltető szellemi munkára hivatkozva ma be sem kell menni :D

Tegnap találtam egy képregényt. Lefordítottam. Kiteszem. Szenvedjetek!

 

 

 

 

Címkék: képregény agyhugykő andrew mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Der Führer 2009.09.02. 10:09:05

Jól sejtem, hogy a Tanár úr sem veti meg a szeszt?

Prince Andrew 2009.09.02. 10:16:26

@Der Führer: Erről nem sokat tudok. Suliban még nem láttuk, közös piáláson (még) nem vettünk részt vele. De ami késik...

PrincessConsuela 2009.09.02. 12:40:10

mi ez a képregény?!WáááXD

N@gy 2009.09.02. 13:51:12

aztakurvaéletbe szerintem toboz

Menyus007 2009.09.02. 20:04:39

Olimpiai sport is lehetne! Biciklivel le a kocsmáig, ott elázol, aztán futsz az asszony elől. :)

Bazsiahegyről 2009.09.02. 20:25:10

a posztok még mindig jók, de napi egyről volt szó fejenként szeptembertől... Nicht war? D4M13-t megértem, neki nincs net. Hajrá srácok :P vagy jöhettek hozzánk gebedni :D Tépőzár őrmesterhez és társaihoz XD

Prince Andrew 2009.09.02. 21:27:09

@Bazsiahegyről: URAM, IGEN, URAM!
Amúgy "Vaskostecáné"-val mi lett? O_O

N@gy 2009.09.02. 21:58:42

most kifejthetném mondani valómat 1 eposzban. írhatnék barokk körmondatokat. Regélhetnék óangol nyelven de végső soron ugyan az lenne a lényeg. SÖR

kacibog 2009.09.03. 13:16:03

valóban ilyen IQ betyár minden pedagógus?...

Bazsiahegyről 2009.09.03. 16:06:34

@Prince Andrew: Ő önként kilépett. De hát ez van...
süti beállítások módosítása