Gyakori (hülye) kérdések

 2009.09.08. 19:46

Vannak ezek a felvilágosító cikkek. Felmenni a gyakori kérdések oldalára, aztán gyűjteni a hülyénél hülyébb kérdéseket. Én úgy döntöttem megfordítom. Felmentem az oldalra, feltettem egy kérdést, és vártam milyen értelmes válaszokat adnak erre :D

A kérdés így szólt:


 

 

 

 

És a válaszok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: agyhugykő gyakorikerdesek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.09.08. 20:11:14

xd,ez eredeti húzás volt:D

D4M13N 2009.09.08. 20:48:27

1.Egyed meg az erjedt koszt te kilencéves fasz.
2.Kedves kilencéves fasz anyukája,verd agyon a fiadat egy szívlapáttal de alaposan.
3.Aki ilyenenekre válaszol az maga az erjedt kosz.
4.Én meg minek reagálok ilyen hülyeségeket?

HeGe 2010.02.28. 21:09:10

ezen megkorát röhögtemXD KOSZ
süti beállítások módosítása