FeZen 2009

 2009.09.14. 21:42

Ezt egy olyan cikknek szánom, hogy tartok egy élménybeszámolót, aztán a kommentelők is nyugodtan megoszthatják, ők mit éltek át, ha ottvoltak.

Szeptember 10-én csütörtökön elkezdődött a FeZen nevezetű 3napos őrület. Én kb fél 6-ra értem oda haverrel. Még mielőtt bementünk, beverettünk egy üveg házibort, csak a móka kedvéért. A sátor felállítása is nagy Men's Challenge volt, kb 20 perc volt mire felállítottuk, és abból 5 perc arra ment el, hogy megtaláljuk a sátor tetejét. Mint kiderült, a belső felébe volt becipzározva. Aztán kezdődtek a koncertek. Csütörtökön Kalapács, Prosectura, Bikini, Ossian, Copy con volt amiket megnéztünk. A sok söröcske miatt a Tankcsapdát már csak sátorból néztem, meditatív állapotba.
Jött a péntek. Ez volt szerintem a legjobb nap. Road, PICSA, Zorall, Moby Dick, Junkies, Dharma, Beatrice. Van közös fotóm a Dharma énekesnőjével, 3 Moby Dick taggal, meg egy elég kompromittáló kép Rikivel a Junkiesból.
A zárónapon Depresszió, Dalriada, Pokolgép, Kispál és egy hatalmas Paradise Lost koncert volt.

Szombaton 17:00 órakor Anti Fittness Club koncert volt. Gondoltuk ezt is muszály megnézni. Pannónia Fesztiválon nagy sikert arattak, gondolom már páran hallottatok róla. Hát most se volt sokkal másképp. Jöttek szépen a normális zenei ízlésű figurák, és kifejezték "rajongásukat" a zenekar felé. Én megfogadtam, hogy nem fogok anyázni, meg mutogatni, de amit csináltam szerintem ennél is rosszabb volt. Az első felszólalásom az énekesnek szólt (várlak a sátramban koncert után, Cicafiú), aztán még megkértem hogy inkább játsszanak Slayert, amit sajnos nem teljesítettek. Aztán érfelvágást imitáltam sörösdobozzal, meg hangosan sírdogáltam, ami inkább röhögésre hasonlított. Szemembe fésültem a hajam, egész trendi lett. :D Aztán mentem, mert kezdődött a Depi. Pedig szívesen maradtam volna még, pont a kedvenc számaim játszották XD

Másnap felkeltem negyed 6kor, összekészülődtem, fél 9re hazaértem. De hogy teljes legyen az öröm és a móka, indulhattam szüretelni. Egy élmény volt.

Nekem így telt Fezen...hát nektek?

Címkék: agyhugykő andrew mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.09.15. 15:14:39

Csöcs!
sajnos nem jutottam ki anyagiak miatt fezen-re, de megnéztem volna a nyálgépeket, ahogyan megint leordítják őket a színpadról. "mocskos b*zik" :D nagyon tetszett :D:D:D:D:D
remélem eleget ittál helyettem is!

LucifR 2009.09.16. 11:12:47

picsa jo volt, ezen kivöl a Moby Dick érdekelt volna még, de péntek este sajnos túl korán a sátramba teleportáltam, kisebb-nagyobb mellékhatásokkal...

lizcsi 2009.09.16. 16:55:05

ahh kurva jó lehetett. most estem haza pár perce, hulla vagyok...hogy miért azt most nem részletezném. tetszett a post nagyon, eszembejuttatta a hegyaljás élményeimet. rég volt de szép volt :D kellemes napot nektek ;]

Prince Andrew 2009.09.16. 19:56:27

@LucifR: A teleportációnak nem tudod megadni hogy mikor optimális...jön és kész. Örülj hogy a természet egy igen ritka csodáját élhetted át. :D De hidd el, a Moby Dick mindennél jobb volt. Akkor szereztem a lila foltjaim 50%-át.
@lizcsi: Neked meg jó pihenést. :)

malkavitamin ventrueknak 2009.09.17. 13:49:35

Ááá, én ott voltam, csak éppen élveznem nem lehetett, rohangáltam fel-alá mint a mérgezett egér, csak a Paradise Lost koncertet tudtam megnézni, jórészt a színpadról... irigylem azokat, akik bulizni járnak oda, komolyan... :'(

nintendog 2009.10.25. 01:02:42

Mi pogózni próbáltunk AFC-n, csak ezt nem nagyon támogatták a picsák, akiket a földre kényszerítettünk :D
süti beállítások módosítása