Bujtor István

 2009.09.27. 12:37

Na hát ez nem is lesz olyan vicces,de írni kell azért róla.

Tehát nincs olyan kissrác aki nem nézett volna Bud Spencer és Terence Hill filmeket.És amit ott látott azt az oviban,suliban fel ne használt volna egy két melegebb helyztben.
Na aki viszont szereti Bud Spencert annak kötelező jelleggle meg kellett legalább egy Ötvös Csöpi filmet.Mert hát ő volt a mi magyar Bud-unk.Én egyenesen rajongtam a Bujtor&Kern párosért,ezért ha lehetett megnéztem a filmeket.
És úgy érzem nem kell ez a lelki bánat és mély depresszió a halála miatt.
Inkább vegyük elő a "hamis a babát" és nevessünk rajta egy jót.

És én ezzel tisztelegnék:

Címkék: agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prince Andrew 2009.09.27. 16:22:09

Örök respekt Eötvös Csöpinek :P

D4M13N, újra netközelbe vagy?

D4M13N 2009.09.27. 16:37:53

@Prince Andrew: Igen.Most már próbálok én is felsorakozni a szerkesztők közé.
süti beállítások módosítása