Kiskapuk

 2009.11.24. 20:49

Mint tudjátok mindenhol vannak kiskapuk. Hol kisebbek, hol nagyobbak... Na ezen éppen átférek, én a Sütiszörny :D Félreértés ne essék, mint román atyafi a székely bácsi bicskájába banánhámozás után... én itt új vagyok, meg nem is. Szóljon aki érti XD
Amióta le lett húzva a roló, valahogy nem akar csökkenni az olvasottság és mivel ez könnyekig hatotta a SERkesztőséget ezért íme egy ajándék poszt. Mivel ez volt mindig az egyik kedvencem, és ezen a blogon is indult el igazán, mielőtt elterjedt mindenfelé... egy kis felhomályosítás jöjjék!

Szokott "fájni" a szerelem?
Ja, ha 120 kilós motorosok vallják ostort suhogtatva...

Lehet hogy anyám észrevenné ha elveszteném?
Igen, én is vesztettem már el az anyámat. Nem örült amikor megtaláltam.

Nem önzőség, ha megjött neki, de én azt akarom, hogy verje ki?
Fujj, de undorító vagy...kinek hiányzik hogy a csaj mindenfelé egy véres tamponból verje ami benne van :P

Lefeküdhetek a barátommal, megszakításos módszerrel?
Áhh, megtiltom!

Ha fenekembe élvez a barátom, valóban nő tőle a mellem?
Nem, de azt hiszem neked hiába durrantanak a seggedbe, okosabb sem leszel tőle.

A középkurú (35-40) nők tudnak valami újjat mutatni az ágyban?
JA, tudományos tény hogy a nőknek 40 éves koruk után kinő a pöcsük. Ez elég új nem?

Hogy hívják azt amikor 2 csaj egymáshoz dörzsölik a punciukat?
Ha drótok is lógnak ki belőlük akkor dinamó.

Egy 22 éves szűz fiú, aki nem tud bacsajozni mit csináljom magával?
Keresd meg a jobbkezed...

Ha egy csaj néz, az mit jelent?
Hogy van két szeme és lát is vele?

Fiúk! Ha valami brutál orális éléményt akarok nyújtani a barátomnak, valami olyat, amiért legközelebb könyörög, akkor hogy csináljam?
Hányj a farkára félig megemésztett meztelencsigákat.

 

Címkék: hülyeség felvilágosítás idióták fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2009.11.24. 22:07:45

Majdnem minden nap visszalátogattam ide, hátha.... És most alig mertem elhinni :)!

Mokuss 2009.12.09. 18:28:32

ááá miota vártam ezt :P
süti beállítások módosítása