Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Feljebb világosítás

 2009.11.29. 10:11

Egy rövidebb felvilágosítás mára, hogy legyen mit olvasnotok, remélem sokat tanultok belőle. Én sokat tanultam.

Hogyan mérhetem le, hogy milyen mély vagyok?
Dél-Amerikai akusztikus elasztikus mélységmérővel. (BOA)

Hogy tudom rávenni a barátom, hogy orálisan kielégítsen?
Kend be sörrel a puncikádat! Esetleg mossad meg :D

Medig tart neki ez? Az egyik osztáltársam azt mondta msn-en hogy meleg lett és komolynak tünt.
Nem tom mért de angódom érte.Amm a csajja 1hette dobta mert "túl jófiú volt hozzá" lehet hogy ezért és jóbarátom. Szerintetek medig tart nála ez? Átmeneti hosszab vagy végleges.L/11 sos

Nos, mivel 11 éves vagy, ezért azt kell mondanom hogy örökké tart. Itt nincs mit tenni, elő kell fizetni a WoW-ra és elszigetelni a srácot.

IÚKK! Miért jó az ha a lány arcára élveztek el? Ebben mi a jó?
Megspóroljuk az arcápolószerek, sminkek árát.

Miért nem élvezte a randinkat? Star Warsoztunk, azt meg szereti!
múltkor egyik osztálytársnőmmel randizni akartunk de aznap épp mikor hazaértem akkor jött le egy star wars-os film amit imádok.utána beszélgettünk mondtam hogy ne haragudj hogy ma nem jó ő meg: semmi baj a tesóm is star wars mániás és én is játszom vele amikor vigyáznom kell rá.( mert a tesója 8 éves)
másnapra beszéltük meg és letöltöttem neki sok star warsos játékot mert mondta hogy szereti de sajnos fél óra múlva mennie kellett vigyázni az öccsére
De ez csak hazugság volt mert csak azután mondta miután a harmadik pályát kezdtük előlről.
én nem tetszettem neki? mert a star wars játékot biztos szereti szóval én nem értem...adjatok tippeket léci máskor mást vegyek fel vagy mi??
fiú 14

Ez azért lehet mert, ő a WoW-ra bukik. Teljesen normális dolog, nem kell aggódni. Bár azt kell mondjam hogy a technikád jó, biztos sok nőd lesz még.

Barátnőmnek fura illatú a puncija mit tegyek?
Vegyé Menthost :D
 

Címkék: szex hülyeség perverz felvilágosítás pihent idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása