Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelmi bánattól befosni?

 2009.11.30. 22:02

Szerelmi bánattól lehet fosni?
Sőt, halálra is foshatod magad, ez nem vicc! A Bravo magazin is megírta.

Ronda vagyok és még sose volt barátnőm, mit tegyek?
Javallom az ismerkedést farsangon illetve busójáráskor.
   
Mit tegyek a párom a szüleire gondol sex közben?
Fuss! De viccet félretéve... FUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fiuk nektek a péniszeteken van-e szőr?
Hajaj, egyikk vége Csubakka a másik meg Hogyishívják kuzin.

Szellentés hangosan, vagy halkan?
Csakis hangosan, had tudja mindenki hogy a környéken vagy. De mindeképp engedd ki nehogy spontán öngyulladj!

A barátom kinyalt és utána csokoloztunk és olyan punci izevolt a szájának v nemtudom. Mitől?

Lehet hogy mert leszopott egy faszt ami előtte a nunidban járt.

A pasik is benedvesednek?
Hajaj, én egészen benedvesedek, főleg az orromon.

Mit tudnak csinalni a peniszemmel mikor egyedul vagyok otthon? Minnel tobb tippet kernek.

Levágni / Körülmetélni. Jó szórakozást!

Minden lánynak szőrös a segglukszija?
Erre egy régi viccel válaszolnék:
- Mit mond Csubakka ha meglát egy biciklit?
- ???
- WWWWWWWWWWÁOÖÖÖÖÖÖÖÚÚÚÚÚÚOOOOOOO

A segglukszira pedig: Ides anyucikácskád pinci-puncija.

Hogy zajlik le a szex?
Nem fogok hazudni... Bejön egy csaj, aztán 6 manus ufónak/ügyvédnek/lónak öltözve, jól lehugyozzák és ökölnyi análintrúderrel megbirizgálják a manduláját szigorúan alulról.

Címkék: szex hülyeség felvilágosítás pihent idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsiahegyről 2009.12.01. 16:24:32

szexuális tanácsadás :P

Fiorentina 2009.12.01. 17:46:26

Szia Bazsi! Hogy telik a suli? :D

Bazsiahegyről 2009.12.01. 18:04:59

@Fiorentina: Szia! :) Egész jól, köszönöm kérdésed. Gondoltam felnézek, mi a helyzet, de ezek szerint minden okés :) Te hogy vagy? :)

Fiorentina 2009.12.01. 20:29:51

Jól köszönöm:)! És hogyhogy újraindult a blog? :) Mondjuk én örülök neki :)!

Bazsiahegyről 2009.12.01. 20:48:24

@Fiorentina: hát gondoltam adjunk egy lehetőséget... ti örültök neki, engem nem zavar, nem nekem jár plusz munkával :D

noroi 2009.12.02. 13:24:22

fuss :D:D:D:D
végre újra blog :)

LucifR 2009.12.07. 22:17:43

Hmm, van még hova fejlődni, de kitartó munkával elérheted Bazsi, Suluj, és a régi klasszikusok színvonalát, de legalább addig is van blog, köszönjük.
süti beállítások módosítása