"Pavlik Tünde a Cool Live-ban elmesélte Zimány Lindának és Müller Attilának, saját magát tartja a legbölcsebbnek, legintelligensebbnek Benkő feleség-jelöltjei közül. A lantművész szerint a lány egy filozófus alkat, rendkívül érdekes témákról lehet vele beszélgetni. Erről Tünde sem vélekedik másképp.

- Hát én igazából egy nagyon reális fogalom ki a legokosabb, ki a legokosabb… Szerintem én vagyok – mondta Pavlik Tünde a Cool stúdiójában.

Az ex- feleségjelöltnek számos beszólásával sikerült mosolyra fakasztania a többi lányt és a nézőket, mint: ,"Harmonikában vagyok önmagammal" (Harmóniában vagyok önmagammal helyett – a szerk.), "Itt mindenki egyértelmű" (Itt mindenki egyenértékű), vagy "Akinek nem tetszik, kapjon be"."

Első kérdésem vala amikor ezt olvastam: "ki ez a spiné?" Aztán jött az angyali sugallat hogy Benkő egyik nem sarkon álló, mégis kurva kategóriájú nője. Azt hiszem ráakadtunk a fogalmazás és a bonyolult szavak új királynőjére. Javallom válasszuk meg csekélyke országunk vezetőjének, had vigye jóhírünket messze az idegenbe. Vagy netán keressük meg pár jólirányzott taktikai atomcsapással és olvasszuk ki a fejéből a fekete hajfestéket vele? :D Ötleteket várok hölgyeim és uraim!
Remélem ti is harmónikában vagytok magatokkal, én sajnos nem... csak zongorába férek bele. ÉS aki nem tud úszni ne másszon fára mert elüti a villamos!
Benkőnek meg innen üzenném hogy tudom hogy így olcsóbb a kurvázás... Na de ennyire ki vagy éhezve vén kecske hogy ennek a csajnak aki olyan egyszerű mint egy szelet párizsi, azt mondani hogy filozófikus alkat? :D Ez olyan mint Geronazzonak azt mondai hogy nem nagy a szája, ha háttal áll nem is látszik...

Címkék: vélemény hülyeség pihent agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása