Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Karácsonyi felvilágosítás

 2009.12.21. 10:58

A Karácsony szellemében szeretnék énis valami jót cselekedni, ezért gondoltam segítek a szexuális világtalanság homályában tévelygőknek:

 

A katonák tényleg jobbak a szexben?
Hát tutifix, de a fagyiárusok biztos jobban nyalnak!

Az most télleg gáz, ha nagyon lóg?
Gondolom a zacsira gondolsz. Egyáltalán nem gáz, így tudsz belőle hintaágyat csinálni, és még árnyékban is lesz aki beleül.

Milyen feladatkártyákat alkotnátok az erotika és szex körében?
Egyél alvadt, szőrös pudingot Falusi MAriann hurkáiról miközben Benkő a farkával hárfázik.

Tegnap óta folyamatosan áll a fütyim mitől van ez?
tegnap este szexeltem barátnőmmel és azóta folyamatosan áll ma regel is csináltuk de még mindig áll mitől van ez még sose volt ilyen..
22F

Hát az attól áll, hogy a fütyikobold a belsejébe tett egy hurkapálcát és nem tud emiatt összemenni.

Lányok! Mit szólnátok, ha a pasi, akivel vacsorázni mentek a randin, otthagyna titeket az asztalnál?
Azt tudom hogyha egy nő csinálna ilyet, a férfiak töbsége megenné azt is amit a csaj rendelt.

Fiúk! Hogyan lehetnék kívánatosabb?
Változz sörré, vagy kenj magadra pacalpörköltet.

Miért ment el a kedvem a lányoktól?
Mert buzi vagy?

Hol lehet lúzer fiúkkal (kb 19-23) megismerkedni?
Számtekszakkör, ELTE matek szak stb...

Teherbe lehet igy esni?
Van már egy babánk de én szeretnék kistesót!!
A problémám az hogy a párom viszont hallani sem akar róla!
Én azt csinálom általában ha a számba élvez akkor ,mert használunk vibrit én rákenem és felrakom a hüvelyembe!!
Igy lehetek terhes ??
tudom kicsit morbid és buta,de nagyon szeretnék kistesót!!
Tudom hülye vagyok!!!
Csak el vok keseredve!!

XD XD XD XD XD Hát neked is boldog Karácsony! Azt hiszem már tudom hogy született Dart Véder és miért szörcsög meg rezeg annyira...
 

Címkék: szex hülyeség felvilágosítás idióták fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása