Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Felvilágosítássss

 2010.03.11. 16:18

Az lenne a problémám, hogy a körülöttem élők közül szinte mindenkinek van már barátja, én 15 éves múltam el, és nem volt még senkim ilyen formán...
Suluj: Fürgyééé le! talán az segít
Bazsi: Lúúúúúúúúúúúúúúúúúzer! :P

 

Tisztelt Szerkeztő! Egy 16 éves fiú vagyok (már egyszer voltam nővel ittas állapotban ;)), és az lenne a problémám, hogy nem tudok a lányokkal beszélgetni, mivel nem tudom az általános iskolában elég szociális tapasztalatot szerezni a lányok iránt. Ha megtetszik nekem egy lány, nem merek odamenni hozzá, ha pedig ő jön oda hozzán akkor sem tudok megszólalni, erőteljesen ver a szívem, izzadok és teljesen kínosan érzem magam, még a szemébe se merek nézni... Segítsetek kérlek, hogy hogyan változtathatnék ezen...
Suluj: Megoldás a pálinka
Bazsi: Nincs megoldás buzi vagy :D


Van egy lány az osztályban aki nekem nagyon tetszik és szeretnék közeledni felé. Nem tudom hogyan adhatnám ezt a tudtára.
Suluj: Vizeld oldalba, ezzel jelezve, hogy megjelölöd a területed
Bazsi: Metróval, az gyorsan közeledik.

Azt történt ,hogy életemben elöször pettingeltem ...és hát úgy történt h oda nyúlt a nemiszervemhez és hát közbe én is az övéhez persze elöször nem fogtam meg de utána igen...és hát közbe a sajátjához is nyúlt(oda nyúlás úgy értem h húzogatta a sajátját vagyis másképpen nem tudom modani) utána meg az enyémhez vagyis hát közbe volt olyan h újjazott bár kb csak a félig volt benn az újja ott (ugyanazzal a kézzel nyúlt oda is )... és hát nagyon félek ,mert nem tudom h ígyis teherbe lehet esni.Bajom lehet belöle ?
Suluj: megszállhat az Ördög, mindenkép igyál meg egy liter szentölt vizet!!
Bazsi: Igen lehet bajod, mert a puncikobold leharapja a pasig fütyikéjét meg a te nunikádat.

Ha szűz valaki akkor lehet terhes?
Suluj: Egyszer már megesett, jobb nem kockáztatni
Bazsi: József is mindent bevallott, Karácsony törölve...


Tegnap a szüleim rajtakaptak amint a fiúmmal telizek. Azt mondtam nekik, hogy csak barát, de el akaroom mondani, hogy több annál... Mit tegyek?
Suluj: vonluj be apácának...
Bazsi: Micsinátá a fiúddaaaa? Ez valami új póz?

Szeretnék le fogyni de nem megy.
Mindenféle fogyó kúrát ki probáltam de egyik sem vált be.
Suluj: ne zabálj!!!
Bazsi: Nyelj kotont és az majd felfogja, csak nehéz lesz kiszarni egyben az egészet.

Címkék: szex felvilágosítás idióták fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2010.03.11. 19:30:48

Megint együtt csináljátok a blogot, srácok? :DDD De király, megyek olvasgatok egy kicsit. :DDDD

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2010.03.11. 19:41:36

helyes :D újra gondozzuk drága elkanászosodott gyermekünk :D
jelenleg egy komoly adoptálási procedúrában veszünk részt megboldogult Leokádia után

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.12. 09:00:04

(ugyanazzal a kézzel nyúlt oda is )

Alig tudtam követni a szálat, hogy melyik kezével hova nyúlt:D

Most akkor csak kettő volt neki?:)

D4M13N 2010.03.13. 18:24:06

Ismét nagyot nevettem.Köszi.
süti beállítások módosítása