Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Világosíccsá fő

 2010.03.12. 14:40

Minek van vagyfokozo hatasa?
Suluj: Szilvalé tejjel...
Bazsi: Birkabelsőségek vibrációs gyűrűvel


Vámpír lennék? Szerintetek ez beteges?
Én a női nyakakra izgulok, de nem akarom kiszivni a vért belőlük nem úgy értem egyszerűen csak feláll tőle. szerintetek ez beteges?
Suluj: Az vagy fiam az vagy, üdv a családban...
Bazsi: Zsiráf vagy mocsok ne tagadd!

Lehet-e a friss halottaknak merevedése és tudnak-e ejakulálni?
Suluj: Nem tudom de ha kipróbáltad kérlek meséld el!

Bazsi: Hullával közösülni rossz értem? De ha rákötsz egy porszívót nem kizárt...

Van Durexből 50mm kisebb átmérőjű?
Ha igen mi a neve? Ha nem akkor olyat ami kapható M.o-n akármilyen márkába...pontos nevet lécci

Suluj: persze, levágod a gumikesztyű kisujját
Bazsi:
Gumislag, legfeljebb kicsit szoros lesz.

Hogy hívják azokat az embereket akik arra izgulnak fel ha bántják őt?
Suluj: idióták
Bazsi: Egyszer találkoztam Csubakkával és azt mondta erre hogy WRRRROOOOÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
   
Fürdőben a zuhanyzóban hogy szoktátok megoldani a szeretkezést?
Suluj: Nehezen, nagyon nehezen
Bazsi: Hm... hát nehéz kérdés. Egy ember fogja a papucsot és veri amásik mellkasát, a másik meg lepisili.


Szerintetek gáz, ha meggátolja az erekciómat, ha finganom kell?
Suluj: Szó szerint ez gáz :D
Bazsi: Aztakurva...

Mit csináljak, ha a csaj szex közben megharapná a farkamat?
Suluj: Koki a fejre 
Bazsi: Hát szerintem ne csapj a fejére...

Címkék: szex felvilágosítás idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása