Posztraumatikus poszt

 2010.04.07. 01:09

Először is elnézéseteket kell kérnek a tegnapi, kicsit összefüggéstelen poszt miatt, nem voltam éppen a helyzet magaslatán, de már akkor mindegy volt és kiraktam, de megfogadtam ma becsülettel írok ide, mert élmény az van rengeteg csak még nem sikerült leírni a memoárokat. Ma egészen délutánig úgy voltam, hogy írni fogok, de akkor közbeszólt az élet és rájöttem, hogy biliárdozni akarok, bár nem az én sportom (dákó és golyók, inkább akkor a golf a kilenc lyukkal).
Most megígérem, hogy az elmúlt hosszú hétvégék krónikáít publikálom, legalábbis a publikus részeket. Feltéve ha nem lopnak el az UFO-k.
Bazsi barátom is éppen igazán elfoglalt a hon védelmével és a haza olyan hatalmas ellenségével mint az alkohol, de talán nyer, vagy legalábbis dűlőre jutnak.
 

Címkék: agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása