Gondolatébresztő

 2010.04.16. 16:54

Mivel mostanában nem volt időm írni mert dolgoztam \ doglozok ezért most elkövetek nektek egy kis szösszenetet. Épp nagy munka közben voltam (nem, senki nem röhög), amikor megfogant a gondolat fejem sötétnek kikiáltott útvesztőjében. Mi a tököm az a "fikarc"??? MErt ugye van az a szólás-mondás hogy "egy fikarcnyit sem" Szóval what the jóisten véreres bütykös térdekalácsa ez?
Aztán mint a villámcsapás jött a következő: mi az a hón? Mert az oké hogy "hónod alja" De melyik bioszkönyvben találod meg leírva a testrészek között hogy hón? Fej hón potroh vagy valami. (modern emberi felépítés - homo számítógépikusz faszkiverusz magánakusz)
Aztán amin fennakadtam még az az "irgum-burgum". Stimm, ez blekkmetálzenekarnévnek nagyon tuti mert totál trú meg nagyon szigorú de annyira hogy horzsol mint a dörzspapír szarás után. De valahogy nem is érzem életszerűnek hogy valaki ilyet mondjon nekem. Valszeg ott röhögném magam halálra.
Aztán úgy alakult hogy magamban röhögtem és ebből mindenkinek feltűnt hogy nem dolgozok úgyhogy a nap nagy része innen már csendben telt. Aztán egyik kolléga nekiállt rejtványt fejteni szabadidejében. Nála az utódot reprodukál 4 betűvel megfejtése az hogy "CEMÁ" (alapesetben nemz-nek is jó lesz)
Szóval telnek a napok csendben dolgosan :P
 

Címkék: beszámoló fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4M13N 2010.04.16. 20:43:53

Óh a legegyszerűbb:
1.Fikarc.
Bontsuk részekre Fika-rc Vagy fik-arc és ekkor jövünk rá.Ha valaki a tenyerébe tüsszent egy kiadós meztelencsigányit akkor történik a fikaarc avagy a fikarc.

2.Hón.
Ez pedig a a vállízületet jelentette régen tehát ezért hón alja(Marié).

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.04.17. 09:51:23

Szerintem a Fikarc az valami régi pénznem lehetett, olyan mint a lyukas garas...

A másodikat megválaszolták előttem.

Irgum burgum, ezt meg valami hülye kitalálta, senki sem tudja mi az eredete.:D

Bazsiahegyről 2010.04.17. 10:26:53

Lehet hogy igazatok van :P Ennyire nem mélyültem bele :D

LucifR 2010.04.17. 10:53:45

az irgum-burgum valóban zenekarnév, csakhát neméppen blekkmetál!
www.youtube.com/watch?v=6bEHdq91NC4

am nektek nem tölt be a google???
hu.wikipedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia:Tudakoz%C3%B3/Arch%C3%ADvum/2010-02-15

vagyok, aki vagyok... 2010.04.17. 16:34:52

ezen a hón/alj dolgon fennakadt mindkét gyerekem is, kénytelen voltam utána nézni :) hón: a kar töve alatt lévő üreg

ami az irgum-burgumot illeti, én egyszer használtam életemben. meglehetősen fiatalon lettem "főnök" és mint ilyennek adott esetben apám korú férfiakat kellett volna lecsesznem. hülye egy helyzet volt. így aztán azt találtam mondani, hogy " de most tényleg irgum-burgum, ennek így kell lennie". hát röhögtek, na, nincs mit szépíteni, de megcsinálták :)

LucifR 2010.04.18. 01:02:16

@moshwarrior:
köszönjük a hozzászólását!

töklámpa 2010.04.18. 20:46:44

A hón aljáról én ezt hallottam/olvastam, vagy csak "megmondták a hangok": olyan nincs, hogy hón alja, csak hónalj van, és ez nem összetett szó. Vagyis a szó végén az "alj" nem valaminek az alját jelenti. Ez kb. olyan, mint a borsó szó végén a "só", ami nem sót, azaz nátrium kloridot jelent, csak úgy hangzik mintha, pedig nem.

motymoty 2010.07.07. 11:02:03

Fikarc jelentése: rojt, rost, szál (Szarvas Gábor és Simonyi Zsigmond szerint)
süti beállítások módosítása