Ikea

 2010.04.18. 16:51

Tudom hogy volt már egy Ikeás sztori anno, de ez most más. Vettünk egy ágyat idesapáméknak, aki nem Dart Véder mert tudtam hogy ő az apám. Úgyhogy nálunk a nagy mondat úgy módosul hogy:
"-Lúúúúúúúúúk! Van a seggemen!"
Szóval megvették az ágyat kb 13 perc leforgása alatt majd a kocsi tetejére rögzítették röpke 2,5 - 3 óra leforgása alatt. Remélem azért érzi itt mindenki az időarányokat.
Az ágy ugye a kocsi tetejére volt rögzítve, ami autópályán 150nél elég előnytelenül hat leszorítóerő szempontjából úgyhogy Ferihegy II. ránk is szólt hogy mit keresünk a légtérben. De semmi baj, hazaértünk és ma nekiálltunk a nagy melónak.
Ezúton szeretnék a svédek felé megfogalmazni egy kiáltványt:
"Ti egyáltalán nem kedves lapp\svéd\finn\norvég\egyéb (a kívánt aláhúzandó) gecik! Tudom hogy nem muszáj megvenni a tetvedék ágyatokat, de hogy romlana meg az összes befőttetek, hát mi az anyátok retkes kétfogú szotyipusztító agyhalott világáért nem vagytok képesek egy egyértelmű összeállítási rajzit beletenni a dobozba? Az rajtam nem sokat segít ha le van írva hogy a Svaldö nevű alkatrészt tekerjem össze a Bömbli nevűvel... Aztán meg jött a meglepetés hogy nem ágy hanem medvecsapda lett a tartalomból."
Szóval kérnék szépen egy egyértelmű rajzot amin látom hogy mit mivel kell összeépíteni mert 30 percet erőlködtem a Svöjdli és a Kökkemökke nevű darabokkal amire rájöttem hogy nem egybe valóak.


Köszönöm az átlagemberek nevében is!

Címkék: ajánló beszámoló agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walter Melone (törölt) 2010.04.18. 16:59:48

Ha többet Legóztál volna, most nem lenne problémád!

Bazsiahegyről 2010.04.18. 17:31:30

Sokat legóztam :D de ágyat valahogy soha nem építettem belőle...

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.04.18. 20:05:09

Te se lehetsz már sikeres ember, ha egy IKEA cucc kifog rajtad... :)))

Aradia (törölt) · http://circus-diabolique.blog.hu 2010.04.18. 20:13:00

Óó, ismerős a sztori.
Mi tavaly vettünk egy aranyos kis szekrényt. Kb. 4 vagy 5 hónapig állt az asztal alatt, anyámmal nem vitt rá a lélek minket, hogy összeszereljük (2-en lakunk együtt, 2 nő:D). Aztán egyszer rohadtul unatkoztam, és összeszereltem! Halálosan büszke vagyok magamra, ez volt életem első szerelése:D Mondjuk 6 és fél órámba telt, ebből 1 órán keresztül próbáltam kibogozni, hogy melyik csavar hova mehet, és melyik elem hova való, mit hova kell befúrni, stb. De egyedül csináltam, bár az alsó fiók használhatatlan, de az nem az én hibám (tényleg nem:D), ugyanis nem tettek bele elég csavart, így rögtönöznöm kellett valamit, hogy legalább ne essen szét, így viszont nem lehet kinyitni. Vagyis ki lehet, de akkor meg becsukni nem lehet, szóval bonyolult. De legalább KÉSZ! :D

SadistiCore · http://sadisticore.blogspot.com/ 2010.04.18. 23:33:06

Mikor tesómék költöztek mi is eljátszottunk egy hasonlót. Doboz kibont, rajz megnéz, kurva anyád felkiáltás, összeszerelés kezd, kurva anyád felkiáltás, rajz ismét megnéz, összeszerelés folytat, az isten baszná meg felkiáltás, szerelés, na végre kész ez a szar felkiáltás. Poén, egy hét múlva szétesett alattuk xD

Bazsiahegyről 2010.04.25. 09:36:49

kérdezd sulujt, és ha már megkérdezted akkor az új designról is tudakolódj...

LucifR 2010.04.25. 16:22:48

@Bazsiahegyről:
Suluj! Érdeklődnék tisztelettel, hogy lesz-e új poszt, és mi a helyzet az új designal?
süti beállítások módosítása