Pálinka

 2010.08.07. 21:17

Van nekem egy nagyon kedves hölgy ismerősöm, aki mikor legutoljára itt járt, hozott némi pálinkát. Igen ám, csakhogy eme lötynek még a szagával is ölni lehet, ha meg belekóstol az ember, az olyan, mintha kromofágot inna. Ugyanis konkrétan az asztaltól kezdve, a betonon és a rozsdán át, egészen a 2 cm vastag kazánlemezig, mindent szétmar. Emberi fogyasztásra alkalmatlan. Viszont ez az ismerősöm mégis issza. És nem is akárhogy. Éppenséggel képes egy feles mézes málnával vagy bármilyen más töménnyel kísérni, eme gyanús eredetű valamit. Ne tessék félreérteni, nem vagyok puhány. Szeretem én az alkohol mindennemű fajtáját, de vannak olyanok, amikből sose innék. Éppenséggel pont azért, mert szeretnék még élni.
 

Címkék: agyhugykő moshwarrior mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sompalinka · http://sompalinka.blog.hu/ 2010.08.08. 09:27:48

Értem a helyzetet, létezik -sajnos- ilyen, értem továbbá az említett "alkohol-víz-egyéb vadságok" elegyének környezet, és egészségpusztító képességét, éppen ezért, ezen tulajdonságai révén nem szívesen nevezném PÁLINKÁNAK! Az ilyen szerek tulajdonképpen a tömegpusztító fegyverek kategóriájába sorolhatók, akik pedig ezt a fegyvernemet "fejlesztgetik", mondjuk, háborús bűnösök! Így aztán mindez, az említett formában, "hadi-hungarikum"! Nem ezt akarjuk!

SadistiCore · http://sadisticore.blogspot.com/ 2010.08.08. 15:03:52

@sompalinka: Már mondtam neki, hogy én vigyáznék, mert megtámadja majd az USA, tömegpusztító fegyver bírtoklása miatt.

sompalinka · http://sompalinka.blog.hu/ 2010.08.08. 19:11:30

@moshwarrior:
Lehetséges, de valószínűbbnek vélem, hogy az USA felvásárolja a nevezett, alkoholosan ütős készletet Bin Laden ellen, a zord és kemény afganisztáni térségben! Ott tán hatékony lehet!

SadistiCore · http://sadisticore.blogspot.com/ 2010.08.08. 19:53:43

@sompalinka: Én ingyen osztogatnám a cigányoknak. Legalább elfogyna a lé is, meg ők is. :)
süti beállítások módosítása