Madársétáltatás

 2010.10.31. 16:38

Nem javulok meg, minek azt? :D Az évek ahogy telnek egyre hülyébb leszek minden perccel. Már nem írok vicceset csak tahót, de legalább nem erőlködök és nem hat kínosnak a dolog, mintha meglátod Fekete Pákót és odaszólsz: "Ha zenész vagy baszki kottázd le Süss fel napot"
A napokban sok konfrontációm volt az emberekkel, azt mondják azért mert nem vagyok a társadalom számára megfelelően toleráns = antiszociális vagyok mint a kismalac aki tüsszentőporból épít házat, de szerintem csak azért mert hülyék az emberek.
Pl jövünk haza kocsival munkából, és látok egy csajt aki madarat sétáltat. Lehet hogy ezzel egy új lavinát indítok el... A díszmadár azért díszmadár hogy kalitkában legyen és ne egye meg a macska meg egy hülye ne tegyen rá pórázt ami letépi a lábát az első kör repülés után. Mint gondolom már kitaláltátok póráz volt a madáron. De legalább sas lett volna vagy egy repképes strucc hogy elrántsa a kiscsajt és végighúzza a betonon.
Amikor volt kutyám itthon egy életre megtanultam hogy PANELBAN ÁLLATOT NEM TARTUNK! Mert beszarik, szétpisál mindent és az a fengshui elveinek az nagyon nem felel meg. Ja és még büdös is.
...
Régebben hörcsögöm volt itthon, 3 évesen komoly brainstorming után Hörinek neveztem el. És igen, a kutyáimat Kutyinak hívták... De csak mert akkor még volt bennem becsvágy hogy újat alkossak mint a szobrászok akik alapanyagnak a szart választják. Naszóval vissza Hörihez. Szegény amikor meghalt nem az égi búzatárolóba jutott magot majszolni hanem a pokolba mert megette a kicsinyeit. Mondjuk azt nem figyeltem hogy a pofája ugyanúgy tele volt e velük mint a magokkal.
Ja igen halaim is voltak Höri előtt, nekik nem volt nevük, mert a halakat utálom. Akkoris és most is, a fő ellenségeim. Biztos vagyok benne hogy a növényekkel sövetkeznek és az életünkre fogak egyszer törni. Várom a napot amikor az Iglo halrúd kiugrik a frigóból és betámadja a családot. Nekik a végzetük az lett hogy nem éheztek. Meg lettek etetve, és hát amikor végeztek a kajálással akkor már inkább úszó wc-gurigákra emlékeztettek mint halra. Mondtam nekik hogy mozogják le, erre elkezdtek háton úszni... Szóval Megint csak a teóriám jön mert, a halak bosszúra szomjaznak. Ha bemegyek egy tóba vagy folyóba akkor mindig néznek és adják egymásnak a drótot...
Szóval panelba nem kell állat. Én most azon gondolkodok hogy Hobbytokat fogok tartani, kéthetente levágom a lábszőrüket és gyapjúpulcsit köttetek belőle.

Címkék: beteg napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2010.11.02. 12:14:10

lehet h szerinted nem vicces hanem tahó, de én azért jót nevettem.:D
ilyen madársétáltatós én miért nem láttam méég? istenem pedig pesten is vannak nagy formák... télen pl. láttam egy nagyon lepusztult alkoholista fazon aki a 4es6os villamosokon sokkolta a nagyérdeműt. volt egy patkánya ami ott mászkált rajta és 230Ft-ért (asszem) kézbe lehetett venni. egy nő nem kért belőle, leszállt meg a pasi is. és kiabál utána h szétveri a fejét mert csúnyán nézett az állatra. mondom anyád...
én sem voltam sokkal jobb mondjuk mint a madaras csaj. én legyet sétáltattam cérnaszálon. meg volt teknősünk. 2 hétbe telt kb. mire rájöttünk h az akvárium alján nem alszik hanem kipurcant:D

Bazsiahegyről 2010.11.02. 13:11:58

@PrincessConsuela: Na ez a kipurcanós történet izgi :D Nem volt gyanús hogy két hete nem vesz levegőt meg nem pislog? :D

PrincessConsuela 2010.11.02. 16:15:50

@Bazsiahegyről: ott hasalt a kis sziklácskáján kinn volt a feje abból a kemény cuccból ami borítja a kis testét és csukva volt a szeme. tök úgy nézett ki mint aki alszik...20centivel a víz alatt 2 hétig:D
süti beállítások módosítása