Szex, Szerelem, Gyengédség

 2012.01.07. 13:35

Fiúk! Amikor hátulról szeretkeztek, szoktátok közben paskolni a párotok fenekét?
Igen, döglött heringgel, miközben western dalokat énekelünk.

Mi a speciális neve a masszázsok végén kézzel történő kielégítésnek?
Recskázás?

Ha egy csaj leszar egy fiút, a fiút annál inkább érdekli a csaj?
"Én élvezem ha szétkenem, a hátadon a székletem..."

Tetszik egy fiú az osztályban de én a lányokra is bukom akkor én mi vok?
Egy elbaszott tini?

Az szex, ha valaki csapdossa a segged?
Mint már mondtam, döglött hering... De hivatalosan csak akkor szex, ha van rajtatok búvárruha.

Az igaz hogy meglátni egy nőn ha már análisan is szexelt?
Persze, az is látszik a járásodon ha nagyobbat szarsz nem?

Ti szoktatok szexelni amikor az egyik fel menstrual?
Igen, főleg akkor szexi ha én menstruálok. (25 ff)

Címkék: vélemény ajánló beteg hülyeség felvilágosítás fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása