Mókás a bosszúálló

 2013.01.13. 11:09

Mint már említettem van egy ebem ki Mókás kódnévre hallgat. Meg arra ha kaját kap, sok minden mással nem lehetett rá hatni eleinte. Amúgy remek egy házőrző, nem mondom. Bejönni az tud tőle aki át tud lépni egy közepes méretű alvó kutyát a felébresztése nélkül. De ha felébred akkor sincs gond, csak meg kell simogatni és akkor minden rendben te barát vagy, még akkor is ha becses személyedben Hasfelmetsző Jacket vagy Hajdú Pétert tisztelhetjük. Ekkor még van esély arra hogy spontán útakadály válik a blökiből és nem tudod megkerülni. Ja igen és ha fél órán belül abbahagyod a simogatást akkor megharap. 
Azt hozzá kell tennem hogy szeret sétálni. Ha nincs kinn semmi fehér, max az emberek. Amint leesett az első hó és kinyitottam neki az erkély ajtaját hogy frissítse fel magát, lépett kifelé kettőt majd olyan tempóban fordult egyet mint ahogy Kurt Cobain amikor megtudta a túlvilágon hogy kik szeretik a zenéjét. Pislogni nem volt erőm már a kutya benn volt és löködött engem kifelé hogy ő nem hülye menjek ki én... Itt lehajoltam hogy a szemébe tudjak nézni. Néztem őt, ő is nézett engem. Westernekben ilyenkor valakit lelőnek miközben Sergio Leone zenél a háttérben. Akkor jöttem rá hogy vesztettem amikor becsuktam a szemem. Amire kinyitottam Mókás már nem volt sehol. Rövid keresés után kihúztam hogy márpedig te kimész pislantani. Kimentem vele bíztatás képp. Az első bokornál azt veszem észre hogy veszettül vigyorog. Tudtam hogy baj van... csak akkor még nem éreztem hogy lehugyozza a cipőm orrát. Azt akkor vettem észre amikor a macska aki arra ólálkodott elkezdett zörögni. Mókás fénysebesség +4-el meglódult végigpisálva a nadrágomat is. Mindezt persze 3 lábon. 
Ezt lássuk be nem lehet jóvá tenni. Na de nem is próbálta meg azóta sem. Sőt én hülye még vettem neki egy labdát is. Amit eldobok majd én értemegyek amíg ő a kiindulóponton ülve megvár. Aztán eldobom magamnak megint...
De azóta összecsiszolódtunk és egymásra találtunk. Persze én nem eszek kakit és nem szaglászom senki seggét.

Címkék: beszámoló kutya sztrájk agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása