Príma ez a fosatós mokate

 2021.05.28. 10:33

Reggelente szerénységem jár boltba kicsiny településünkön. Mindig felvont szemöldökkel megyek be a prímába, hogy most mit fogok tapasztalni. Jogos a kérdés hogy miért megyek én a Prímába? Mert ezen kívül szinte csak a Reál van? Nézzük Reálisan... Annál még a sarki csövestől kiflit venni is jobb. Tetszettem volna a városban maradni? Fene a válogatós pofámat....

Azért csak bementem, megvettem ami kell. Már állok a pénztárnál, amikor a pénztárosok elkezdtek beszélgetni:

- Marzsi há dikk - mer ez a neve...

- Mongyad aranyom 

- Há, ki hozta eztet a kávét? Meg mi baja? 

- (random név), barna mokáté 

- Me, nagyon rossz. Szétfosat! 

És közben állt a két sor egy helyben és a munkások akik a csavaros croissantért mentek be, na meg én hallgattuk, hogy a leopárd mintás nacit hordó hölgyemény fosik. 

Nektek is jó reggelt!

 

 

 

Címkék: vélemény beszámoló hülyeség kérdés pihent idióták töprengés agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása