Halottak hadserege

 2021.05.30. 10:33

Snyder. Bautista. Zombik. Nézők. A négyből egy kakukktojás van. Elárulom melyik...

A ZOMBIK. A négyből csak ők gondolkodnak a filmben. A nézők - mint én - ráharapnak a csalira hogy egy nagy nevű rendező látványos zombifilmet rendez. ÉS A NETFLIXEN MUTATJA BE!!!!!??négy.! Jó e ez nekünk? Bizonyos szempontból igen... A szar filmeket nem nehezítik meg mégjobban a mozikban előforduló állatfajták pl: a székrugdalódusz hungarus, a popcorndobálusz filmnézusz, a vihogusz maximusz és társaik. Ez nem egy Netflix melletti kampány része, bár az tény, hogyha ott szar amit nézel, kikapcsolod vagy nézel mást.

Na de, vissza ehhez a valamihez! Számomra ez a film nem tartalmazta az előzetes hype által belengetett dolgokat. Oké, a látvány  nem volt rossz... Nem rólad beszélek cgi helikopter a háztetőn. Ott erősen gondolkodtam szemeim kibökésén és hogy beüljek egy kád vízbe egy késsel amibe áramot vezettem és addig szurkáljam magam amíg reanimálhatatlan nem leszek. És ez csak egy ilyen.
Essen szó a színészi alakításokról: a kertünkben élő tücsköt idézve "cirip-cirip". Bautista nem színész. El kell fogadni. Én sem vagyok zenész, amikor erre rájöttem, nem zenéltem tovább. Nem erőltettem ami nem megy. A Galaxis őrzőiben még elment a szerethető de faék egyszerű mamlasz szerepében, de itt a támadómenyét szerű arculatával nem volt oké. A többiek: hmmm..... Gandalf besárgul a párbeszédektől és berasztásodik a szakálla. Dumbledore meg heteró lesz tőlük.
Hogy mondjak valami jót is: almáspite.

U.I.:  ez a Snyder tehetséges egy fickó hogy egyszerre ennyi zsánert és filmet tudott megkúrni, de véresre... Lásd: Holtak hajnala, 7 mesterlövész, Piszkos 12, Kelly hősei, Eredet, a világ minden heist filmje és temérdek zombis alkotás...

U.I. 2.: Szóval úgy érzem megint mi nézők lettünk hülyének nézve. Persze van egy réteg akinek az igényeit kiszolgálja a film és nem lenézve őket, az enyémeket nem. 

Címkék: vélemény ajánló web videó beszámoló idióták töprengés netflix agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása