A legyek

 2021.06.07. 09:21

A szócikkben, amit saját magamtól idézek, az szerepel hogy: 

A repülő kis gecik amik az ég egyadta világon semmire nem jók és még idegesítenek is.

 Idézet vége. Eljött a Nyár úgyhogy kinyitottunk minden ajtót és ablakot az életbenmaradás érdekében. Ezt a legyek invitálásnak érezték, pedig nem annak szántuk. Ellenben ők ezerszámra megjelentek és még a legyek hátán is legyek másztak. Ekkor szántam el magam egy hangos kiáltás keretében.

2dc4f71108b00788c8ab6a924751db78.jpg

Átváltottam Rambo üzemmódba és a halott, száraz virágaink között egy pánttal a homlokomon és a légycsapóval a kezemben üvöltöttem hogy DAS IST KRIEG KÖCSÖGÖK! majd felálltam az ágyra és röptében melléütöttem. Aztán újra. És újra. Ahogy hadonásztam mint egy idióta, szerintem röhögött rajtam. A "kemotox" nem jöhetett szóba, mert az ágy fölött nem szerettem volna szétfújni... Különben lehet hogy az idegméreg hatása miatt reggel görcsben ébredünk, habzó szájjal.

Váltottam a taktikán. Halálra röhögtettem. De bevált. Győztem.

ÉN FÉRFI, FÉRFI GYŐZ, LÉGY HALOTT

Címkék: vélemény ajánló beszámoló hülyeség pihent idióták töprengés agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása