H&M és a divatos férfiak

 2021.06.08. 09:02

Meg sem próbálok divatos lenni. Egyszerűen nem megy. Ezeket a stílusú ruhákat nem rám csinálják. Nem mozgat meg a vajszín slim-fit-tapadós nadrág, sem a rózsaszín ugyanilyen. Ezekkel a szilárd elképzelésekkel felvértezve mentem be nadrágot venni, mert a születésnapomra kaptam utalványt. Hiba volt.

Lehetett venni a rózsaszíntől kezdve a lazacszínig mindenféle árnyalatú nadrágot. Volt két srác, ők hangosan ecsetelték az előnyeit. Én max annyi előnyt látok ebbe bele hogy a Rózsaszín Cadilec clubban meghívnak valamire ha ez van rajtad. Már ha szereted a színes koktélokat. Néztem utána rövidnadrágot is... Volt combközépig érő felhajtott szárú fosbarna és rojtos. Na mondom utalvány te megmenekültél, nem jött el a te időd! De az enyém sem. Hitetlenkedve, majdhogynem zokogva mentem kifelé hogy hol kapok farmert? El voltam keseredve mint Thermopüle szorosánál a perzsák. Gondoltam hogy bánatomban a herémet csíptetem a mozgólépcsőbe és sikítok mint Jacko. Aztán tudjátok mit tettem? Visszamentem. Aki azt hitte hogy mégis vettem valamit az most csalódni fog. Lementem a mozgólépcsőn, kimentem egy szinttel lejjebb és átmentem a másik boltba. 

Tanulság ugyan nincs, de nem értem hogy miért csinálnak rózsaszín farmert, ami rojtos és koptatott stb. Lehet velem van a baj, pedig nyitott vagyok a világra, az sem sem zavart amikor arról olvastam hogy egy párocska át akar szarni egymás seggébe hogy a kapcsolatuk erősödjön. Amúgy ilyen kulaátültetések már vannak. Lehetséges hogy ez is ilyen kapcsolaterősítő nadrág?

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség perverz töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása