Vaginagőzölés

 2021.06.13. 13:55

Will Smith. Illetve Will not Smith, de a felesége bizony will. Úgyám.. ez egy ősi afrikai és ázsiai afrodiziákum amit menstruálás után csináltak a nők, nem ám szagolgatták mint itt egy rossz felvilágosításban... Úgyhogy Ő bizony gőzöl hogy így tisztuljon meg. 
Erre még a konzervatívabbak nyelnek egyet hogy jólvan, Te tudod.. De arra hogy nem egyedül csinálja biztos kiakadnak. A többiek nyelnek egyet mindössze és hát hogy őszinte legyek annyira érdekel mint, Svájcot egy-egy világháború. Na de, ő  ezt a lányával és az anyjával csinálja közösen. Együtt tisztulnak. Még ez is az ő dolguk.
De ott már én is letettem a kanalat hogy ezt élőben közvetítik a Red Table Talk című műsorukban. Ez igen! 
Sajnos nekem erről nem az ugrik be hogy hű apám ez már valami, bátrak! Hanem:
Hű apám, ez már valami, bátrak! Illetve ez pont ugyanaz, csak a hangsúly más...
Kiakadva nem vagyok csak furcsállom hogy közösségi élménnyé tették a dolgot mint a rómaiak a kakálást.
Ez nem olyan intim dolog szokott lenni? Vagy már én vagyok elnyomó, nőgyűlölő, elnyomáspárti?

Címkék: vélemény ajánló tv beszámoló hülyeség töprengés fájdalmas bulvárkomment agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása