Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Máshogy nem lehet bírni. Nem értem tényleg hogy egyes emberek fejében mi van rakományként agyvelő helyett...

Hasonlít-e az ondó íze a kávéra?

 Hogyne, ezért kérik a csajok két cukorral meg tejjel.

Lányok nektek tetszene ha egy pasi egy el hagyatott helyen ki verné és el küldené nektek ?

 Biztos tetszene nekik, hisz:
ez egy titkos üzenet, száll a széllel...

Van itt olyan lány akinek gumicsizma fetise van? Vagy valami hasonló?

 Múltkor találkoztam eggyel akinek vegyvédelmi ruha fétise volt.

Lányok tetszik ha a férfi belecsulázik a popó lukatokba?

 Végülis, akár bele is okádhatna...

Egy frissen sült forró feltekert lekváros palacsinta hasonlít egy még lankadt de felállni kezdő péniszre?

 Ha a palacsintát fel tudtad állítani, akkor igen.

Azt megértik franciául ha azt mondom valakinek, hogy nem szeretne egy kicsit "lö szopni" engem?

 Szerintem igen és lehet hogy kicsit lö megpöcizik a makkosodat érte.

Szerintetek Lindsay Lohan megverne ha megkérném?

 Megtennék ezt kevésbé elfoglalt emberek is...

Igaz az a népszokás hogy sokan ott lent tejföllel bekenik is és a szobakutyát ráengedik?

 Már honfoglaló őseink is csinálták, csak nyereg alatt puhított lóval és kumisszal.

1 nő hogyan képes akár egyszerre 1 pasival is szexelni?

Azt hiszem nem ártana az alapoktól kezdeni az egészet...

HOL lehet szex közben sikítani?

 Hát először is venni kell sikítósítót és bekenni magad tetőtől talpig.

Farok szagott árasztó szájjal rendelkező sráchoz volt « szerencsétek"?

 Nem járok templomba.

Valaki szereti ha szex közben telibe megfejelik?

 Te vagy az Zidane?

Titeket felizgat ha valaki Gentoo Linux vagy FreeBSD oprendszert használ?

 A Windowsra már ki se verem.

Milyen jelekből gyaníthatom, hogy a férfi, akivel együtt vagyok, valójában homoszexuális?

 A balettelőadásről, műkorcsolyázni mentek, aztán Boy George koncertre.

Hogyan ujjazhatnám meg magamat?

 Szájon át haladj lefelé.

Lányok, nők mikor kell elővennie egy férfinak a farkát?

 Miért kéne egyáltalán eltenni? Én mindenhova azt pörgetve megyek.

Nővérem rám nyitott miközben masztiztam anyu bugyijaira.Beakar árulni,hogy beszéljem le erről?

Hát haver... ez teljesen normális, hisz anyuék is tesók nem?

Címkék: szex hülyeség perverz felvilágosítás idióták fájdalmas napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása