Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdem magam rosszul érezni, hogy nincsenek perverzióim és még csak büdös, szőrös lábujjakat sem akarok a seggembe dugni...

 

Szerintetek van olyan hogy egy fiú az apjával szexel? Sok ilyen történetet olvastam már. Bár szerintem ez túlzás

 Mi a fasz... De, most tényleg... MI A FAAAASZ???

Miért izgat az ha egy lány hatalmasra tugya nyitni a szályát?

 Mert így gumicsizmástól is be tudja kapni?

Hogy kinéző nővel niztos, hogy soha sem szexelnétek

 Hogy ki be néző nővel nem is ennék kiflit

Mit csináljak ha hideg a dildó?

 Szájjal melegítsd! Esetleg gyertyával.

Az gáz ha a lánynak nagyobb a csiklója, mint a fiúnak a pénisze?

 Nem, csak az már nem csikló hanem pöcs.

Mennyire gyakori hogy a fiúk meglesik a nagyanyjukat fürdés közben?

 Hát egy bizonyos életkor után már nem, a nagyik többnyire ilyenkor már nem élnek.

Mit csináljak ha a csajom avasos lábszagátol be gerjedek és elszabadulok?

 Önts egy pálinkát, ez hosszú beszélgetés lesz...

Hogyan tudom megdugni magamat?

 Konektorba amit nem is így írnak le, belenyúlsz... A többit ki lehet találni.

Talaltam itthon egy két végű vibratort?

 ŐőŐ igen?

Milyen érzés lehet, ha valakinek szopás közben lehányják a péniszét?

 A grindcore zenekarok gyakran adnak hasonló dolgokra megfejtést.

Van ikertesód akivel kozosen masztiztok?

 Igen, ez teljesen normális, aztán jön apu is és beszáll. Amikor már az egész család ott vonaglik akkor még a kutya is besegít.

Miért mondják rám hogy k.rva meg r.banx ha én csak szeretek dugni és szeretem ezt csinálni?

 Hát nem vagyok egy Albert Schweizer, de lehet hogy ezért?

Aki nyilvánosan piszkálja a köldökét az tutira meleg?

 Ha egy  naaaaagy sárkányos dildóval, akkor esélyes.

A lányok a nagy pénisz alatt mit értenek?

 Amivel lehet legyet lecsapni?

Létezik tényleg olyan, hogy valaki a saját apjával legyen testileg jóban? Több ilyet olvastam itt erre felé, de nekem valahogy nagyon extrém.

 Lásd az 1. kérdés.

Szoktatok bugyi nélkül meggyet szedni?

 Bugyiban igazából nem szedek semmit. Max ha egyszer felveszek egyet, akkor a lábaimat hogy más ne lássa.

Címkék: vélemény beteg szex hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása