Villamosközlekedés - Budapest

 2021.06.26. 08:54

Nincsen jobb mint a BKV, a BKV, a BKV!
Átváltoznék békávé, békávé...

Ha Pestre megyek vár BKK, BKK
Átváltoztam békákká, békákká...

Tartja az ősi magyar népdal, amit a fonóban gyűjtött Kovács III. Béla népdalgyűjtő a 2020-as évek elején, Budapesten. Hihetetlen kalandok szemtanúja voltam már magam is miközben metróztam, villamosoztam, buszoztam vagy a hányinger miatt inkább gyalog mentem. Sőt volt olyan hogy sztrájkba kezdtem és évekig nem mentem Pestre. A sztrájkom eredménytelennek bizonyult, mert a város azóta is ott van. TÍCCSÁK BÉ!
A következő véres történet egy (nem)kedves barátommal esett meg aki napi rendszerességgel szeret ott tömegközlekedni és nem riasztja sem a tömeg sem a közlekedés. Pedig nem is pesti. 
Felszállt a villamosra és próbált jegyet érvényesíteni hogy megkezdhesse utazását a vágyak villamosán. Vágyott a munkába, mert munka nélkül állatok vagyunk. Emellett pedig szomjazza a kihívásokat, mint pl amikor velem dolgozott együtt. Megjegyzem valaki szétvágta a vizesüvegét, ő pedig inni akart belőle. Na most ki az aki nem nézi meg rendesen mit emel a szájához vagy a kávéfőzőhöz? Csak a meggondolatlan emberek.
Ebből indul a poszt tárgya is, barátom meggondolatlan módon munkatársammá vált, inni akart a vizéből a szemét (tönkretéve egy névtelen művész csendéletét ezzel) és még csak jegyet sem lyukasztott a villamoson!
Mondjuk azért mert a 3 kézi jegykezelő automatából egy sem működött. Amire viszont le tudott volna szállni, elindult a villamos.
Na igen ám, jött az ellenőr, aki neki fel nem róható módon az utazásra feljogosító úti okmányt kérte. De mivel az csak nem használatba vett állapotban létezett, mint a mindenkori francia katonák lőfegyverei, ezért megbűntették.
Én úgy érzem ez nem volt helyes. Vagy ha már így tesznek, akkor legyenek belátóak. Nem azért gondolom így mert egy (nem)kedves barátomról van szó, mert alapjában véve ő is egy troll. Vonják meg tőle a napfényt, írassák le 10x hogy nem tesz ilyet többet. VAGY ESETLEG JAVÍTSÁK MEG AZOKAT A SZÁJBAVERT AUTOMATÁKAT, MERT SENKINEK NINCS KEDVE MÉG PLUSZBAN FIZETNI AZÉRT MERT NEM DOLGOZIK AZ AKINEK EZ LENNE A DOLGA, A TÖBBI MEG SZARIK BELE.

Címkék: vélemény ajánló pihent töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása