Babákkal suttogó

 2021.07.01. 13:19

Igen, ez a hős én vagyok. Bármilyen dologban lehet tőlem segítséget kérni, de hogy az a kívánt hatást fejti e ki... Ez általában szelíd szülőzés, őseim felmagasztalása közben szokott kiderülni. Na de, hogy lássátok hogy velejéig jó ember vagyok, még a barátaimmal is, pedig a többségük nem érdemelné meg, monitorra vetem meglátásaimat. 
És hogy miért gondolom így? Hát, mert a barátaim, ismerem őket. 
A mai napon altatás közben egyikőjük felhívott. Örömmel álltam a rendelkezésére miután elküldtem a picsába amiatt hogy felébresztett két félig alvó gyermeket. Amikor feltette kérdését, éreztem hogy nagy a baj, ide én kellek a Babákkal suttogó. Na nem úgy suttogunk hogy kibeszéljük a többi babát hogy milyen béna már a rugdalózója, meg még csak ki sincsen sminkűve és az annya mellye is hogyá má...
Szóval a probléma kiejtésének pillanatában eszembe jutott az a sok segítség amit hasonló esetekben kaptam:

- az autómból fura hang jön ki, onnan a motor felől, tipp hogy mi az?
- bármi

- Feleségem miért rossz a kedved, mi a baj?
- semmi

- alszol?
- igen...

- megjöttél?
- nem.

- Te hoztad ide ezt a halott prostit a zuhany alá, túllőve?
- Naná

De, mindezek ellenére, igyekeztem megfelelő segítséget adni, megmondtam hogy nem tudom miért sír és letettem a telefont.
Nemám. Nem tettem le, megoldottam a problémát. Najó, valszeg nem, de mindenkinek azt fogom mondani. Sajt a fületekbe. ÉN VAGYOK A BABÁKKAL SUTTOGÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Címkék: vélemény ajánló feladvány kérdés töprengés agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása