Tetoválások

 2021.07.20. 09:53

Nagyon jó dolog hogy léteznek, bár sokan ódzkodnak tőle, pedig mekkora jó már saját magadat a hátadra tetováltatni amint hüvelykujj felmutatva vigyorogsz. Rengeteg ismerősöm is van aki rendelkezik testfestéssel, ó és a többségé egész jó, ritkák azok a fedőtetkók amik a 90-es évekből maradt Fenyő Miki és Hip Hop Boyz feliratokat ne fednék el. Pedig az sem szégyen ha van, ettől nem leszel kevesebb, csak instant röhögésforrás a konditeremben. Pedig Fenyő Miki ha eljárt volna gyúrni kipattinthatta volna magát ŐsFenyő Mikivé és a kötekedő parasztokat lenyomhatta volna. Főleg a Szikorát meg a Dollyt. Veled vagyunk Miki!
Éles váltás jön innen a gyerekeimre akik imádják a lemosható tetkókat, meg a csillámtetkókat. Ezért nekem is kellett egy csillámtetkó. Én vagyok a felnőtt, hát kinek lehet ha nem nekem? Megtilják a szüleim? Csináltam is magamnak egy csillogó zöldet a kezemre. Így van... Kifestettem az ereimet. Viccesnek tűnt az első 2 percben, amíg meg nem tudtam hogy ez csak lekopni tud. Beletörődtem...

...elmentem boltba. Ahol fizettem... Fura szokás mi? A pénztáros csaj nézett rám erősen. Fejben már ott tartottam hogy bocsánat de feleségem és gyerekeim, lakáshitelem és még parlagfüvem is van a kertben... Aztán néztem ahova ő... A kezemre, a zöld csillámtetkóra. Ránéztem az ő kezére... Vállig volt varrva szamuráj koipontyokkal. Szerintem az enyém menőbb volt mindenesetre, mert zölden csillogott. Lemostam ahogy hazaértem...

Címkék: vélemény ajánló beszámoló hülyeség töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása