Csssssss! Már alszik!

 2021.08.15. 08:41

Legújabb gyermekünk hozzá lesz edzve a zajok garmadájához amik egy háztartásban érhetik. Meg azokhoz is amik jellemzően nem érnek senkit, ha egy háztartásban él és nem egy ólban vagy barlangban. Már két napja itthon van és látom ahogy álmában kérdően felvonja a homlokát, ahogy a bátyja végigsüvít a folyosón mint egy megvadult tornádó. Csak a tornádók felettébb ritkán üvöltik azt hogy "puki vaaaaaagy". Ekkor kezdődik egy fogócska, ami a kertben is folytatódik, ahol összetalálkozunk a nagylánnyal aki veszettül csengetve teker felénk a biciklijén és kiabálja hogy: "ÁÁÁáÁáÁáááááá" bár még 20 méterre jár. Úgyhogy hogy biztosan meghallja amit mondok, rákiáltok hogy ne kiabáljon mert felébred az öccse. A másik öccse megjegyzi hogy: "de, nem is alszok apa, PUUUUUUUUUKIIIIIIII" és fut tovább. Ekkor fordulok általában a fegyverekhez. Micsoda mázli hogy egy másik életben katona voltam és ezért megvan még a málhamellényem... 4 db vízipisztolyt tűztem az övembe, egy tűzoltó készüléket a hátamra, olyan tartályosat... valamint két szivacspuskát a kezembe vettem. Tigrisbukfencben és Rambo teleizzadt fejkötőjében érkeztem a meglepett gyerekek elé (hajnal 2-kor érkezett meg elém így egy ellenőrzés az erdő közepén...), azzal hogy ezt nem ússzák meg szárazon. A kistesót nem ébresztjük fel kiabálva... Se máshogy. Erre annyit reagáltak hogy a Don-Kanyarban edzett férfias népnemzethy testemet átölelték, hogy apa mi nem tennénk olyat! Majd az öleléssel egybekötött mozdulattal elvették a vizipisztolyokat és eláztattak amíg ellágyultam az öleléstől. 
Nem sok száraz pont maradt rajtam, de menekülés közben a nedvesség gyorsan szárad. Feleségem közben kinézett az ajtón hogy mi ez a felfordulás és rám szólt hogy ne kiabáljak már. Berohantam és becsaptam az ajtót magam után. A két nagyobb gyerek most rettegésben tartja az egész környéket és mint az indiánok, úgy járnak körbe a ház körül. Amikor kinézünk az ablakokon odalőnek. Hogy mindenki megnyugodjon, van itthon elég befőtt és honvédségi konzerv, egy darabig tuti kihúzzuk valahogy. 

És hogy a kicsi mit csinál? Meg se rezzen, úgy alszik.

Címkék: vélemény ajánló hülyeség töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása