Klipelemzés, Ultimatum - Harcos

 2021.08.15. 10:09

Aki metálos, az kemény mint a kiszívott nyakra rászáradt marhanyál. Még kardot is lehet belőle csinálni ha elég száraz és azzal is keménykedni. Bőrnadrág, kannásbor, tablettás kannásbor gázolajjal, szögek, csuklószorítók, szöges csuklószorítók, hosszú haj... Mind-mind a keménykedés fontos kellékei. Hogy élvezd ezt a zenét, kell egy fajta beállítottság is. Szadizmus, mazochizmus, ilyesmik. Amikor a dominák elverték a páciensük seggét szálkákkal preparált szöges kaktusz agancsú szarvasfejekkel, na akkor teszik a vendég fejére a fülhallgatót és jön az Ultimatum, Harcos című száma.

A klip elején rögtön egy hegytető szélén tornagyakorlatokat mutatnak be és csak remélni tudom hogy nem jön a dupla leszúrt rittberger. Pedig innen aztán kemény lenne. Mint a metál. A zene egész jó, nekem tetszik. Szeretnék így gitározni még. Na nem ujjatlan pólóban egy hegytetőn... Ott nagyon fúj a szél, én meg azt nem szeretem, mert kellemetlen emlékeket hoz élő Szibériából 1942-ből. Közben az énekes feltűnik újra, mint Conan a barbár, egy baszomnagy karddal. Az igazi baszomnagy kardoknak pedig közös jellemzőjük hogy nehezek. Egy kézzel csak akkor lehet őket könnyen lengetni ha az ember metálosan kemény, bőrnadrágban, szöges csuklószorítóban van. Ha hosszú haja lenne még a várromot is elbírná. Emiatt növesztem újra én is. Romossá akarok emelgetni egy várat. A hegy lábánál Conan várakozik, csak nem tudom a kardért jött, vagy keménységi leckékért. Az énekest nem érdekli, már nincs nála a kard, napfürdőzik.

images_23.jpeg

Majd jön a szöveg: "leszpott céklák sáros tövében végbél". Azt hittem kiköpöm a kávémat. Utánanéztem hogy mi a szöveg. Nem ez... Nem is értem hogy hallom ezt még 7x-re is... Pedig a srác, artikulál rendesen. 
Ami a végletekig tönkre tudja tenni a metál élményemet az a sikítás. Mástól sem áll jól, ettől az énekestől sem. Aztán az ökölmutogatós sikítás közben rázott kamera által felvett kép, közelebb vitt a megfejtéshez. Ö rombolta le a várat, hanggal. Előkerül újra a kard, de gyanús hogy nem krumplit pucolni akarnak menni vele. Kemény nézések jönnek. Mindenkitől, bár a hajaktól nem látszik. 1:44-nél, sikítás. Bevallom, belőlem is jött már ki ilyen hang, amikor a zipzár becsípte... a mellbimbómat. Éppen vettem fel a bőrmellényemet. De, ez nem elég, még jön egy pár sikítás, ami olyasmi amit egy bemindenezett kappan produkálna. De harc közben lássuk be, komolytalanul mutatna... Ha Williem Wallace így rohananta volna le az angolokat, győz. Mert azok összeesnek a röhögéstől, a páncélok meg összeroncsolják a tüdejét mindenkinek a súly miatt.
A hozzászólásokban többen állítják hogy ezt fogják a szövegből magukra tetováltatni: "ÁÁÁááááÁÁÁÁÁáááááááÁÁÁÁÁááááá". Kétség kívül bejön nekem is. Akárhova tekertem bele... "ÁÁÁáááááÁÁÁÁááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááá" az ablakunk meg rezeg szépen. Igazi hangfegyver...

Címkék: zene ajánló web youtube videó beszámoló agyhugykő klippelemzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása