Faroslemez

 2021.08.22. 15:16

Nyolcadik osztály elvégzése utáni nyáron, úgy éreztem, nekem ki kell próbálni mi is az a munka. Ezért elmentem egy fűrésztelepre bedolgozónak. Biztos voltam benne hogy izmos karjaimra mégtöbb izmot tudok szedni, ami jól jöhet a későbbiekben a csajoknál. A pénzről meg nem is beszélve... De ki kell ábrándítanom mindenkit, itt nem lett happy end. Nem csajoztam be. A pénzzel nem tudom mi lett, de nem költöttem se csajokra se black jackre. Az izmok meg... Munka után hazatekertem bicajjal. Nem akarok az izmokról beszélni. Igazi aljamunkákat végeztem... Egy héten át egy gödörből lapátoltam a fűrészport. Ez a gödör, nem akkora volt mint ami réten van. 2-3 kispolszki elfért volna benne. Meg egy siratóasszony kórus. Éreztem hogy nem ez lesz a hivatásom, egyszerűen tudtam. Hogy honnan? Hát sejtettem abból a tényből, hogy munka végén úgy néztem ki mint a szarember és még ragadtam is a fenyőgyantától. Mázli hogy otthon volt feszítővas, le tudtak választani a biciklimről amire gyakorlatilag rádiffundált mindenem. De nekem ez sem volt elég, mert a gyantarétegek alatt, fűrészpor és fa por is volt. Vastagon... Amire a wd40 lehozta a ragadást, észrevehetővé vált hogy fekete vagyok. Olyan borostyánossá vált a színem, a dzsuva levakarása után. De, látták a potenciálomat, nem panaszkodtam. Igaz hogy nem is ment volna összeragadt szájjal... De a lényeg hogy előrébb léptem. Már én kezeltem mindenféle védőeszköz nélkül, a gyalut és a körfűrészt, amikor a szaki hátrament a szekrényéhez valamiért. Tuti nem ivott... A magyar melós nem olyan. Fontos feladatom volt továbbá, ebédhez szilva szedése. Addig mindenki pihent, amíg vagy 3x lezúgtam a fáról a dehidratáltság miatt és még zuhanás közben is aggódtak értem az öregek...

"Némmá, hogy leesett a kis csíra..."

De a gallyak törésének a hangja elnyomta a sörösdoboz ciccenésének hangját. Úgyhogy miután kiröhögték magukat, hogy a majom leesett a fáról, hagyták hogy megegyem a szilvát, amit nem is szeretek...  

Kitekintés: itt tanultam meg, hogy létezik a faroslemez. Néztem nagy üveges csirkeszemekkel, amik a faroslemez említésére még habzani is elkezdtek... És én hülye rákérdeztem...

- Mi az hogy mi az hülyegyerek? 30 éve azt fűrészelem... 

- Akkor rosszat tetszik fűrészelni mert... Farostlemeznek hívjá...

A "k" betűt már nem tudtam kimondani, gyorsan kellett lehajolni a repülő sörösüveg elől. Hát jó... Beleegyeztem hogy legyen akkor faroslemez. Kapaszkodjatok... Elmondták, én is csak onnan tudom... Azért faroslemez, mert az lesz a bútor fara. Nem tudtad? Há meee hülye vagy... 

Címkék: vélemény ajánló beteg hülyeség pihent idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása