Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 Szóval, egy igazi gengszter rapper a mai kiválasztott. Annyira kemény a csávó, hogy 14 évesen mindenféléket irogat testnedvekkel. Még a keménység netovábbját is megosztja velünk, nem kemény földi gyarlókkal. Mostmár sírhatunk együtt, ezt akarjuk mi is. Már hogy olyan kemények legyünk mint egy zsák kengurufityma.

Sejtelmes kezdéssel indítunk, amiből kiderül az előadó dalának címe. Ha valaki esetleg kíváncsi lett volna, megtudhatja mi a helyzet Ferenccel. Közben annyira meghökkentem hogy kiesett a telefon a kezemből. Fekete-fehérben látunk házakat. Már itt sejteni lehet hogy ez kemény lesz, leteszik a kezünkbe az élet igazságát. 0:20-nál megjelenik az előadó, egy bézbózütővel a kezében, napszemüvegben, bézbózsapiban. Az ütőt még értem, talán, ne menjünk bele még... De a sapi meg a napszemüveg együtt. Nem vall könyvtárbajáró lélekre. Főleg amikor a szövegben odaér, hogy akkor is rapper lesz ha millió nyakat kell elvágnia. Gondolom az ütővel fogja mindezt megtenni. Úgy keményebb. Két haverja már várja őt, a telepi nagymenőt (wow, rappeltem) egy kutyával. Ezzel el is érkeztünk az első komolyabb problémához. Azt dalolja hogy spanok mellettem, ellenségek mögöttem. Mutat hátra, vagy 20 ember áll mögötte. Kutyával. Szerintem Fecus jobb ha átgondolja a szöveget... Vagy gecire kemény. Keményebb mint normális lenne. Lazán megfordítja a sapit, amitől ultra brutál totál kemény, már a Mancs őrjárat mozifilmet is megnézheti kísérő nélkül! Na itt jön egy olyan amitől visítva röhögtem: "spermával írom a nevemet rá" már hogy egy csaj hátára. A saját combjára maximum... Egyébként azt írná oda: "Fecus vagyok, na csá". Nem tudom az embernek milyen meg mennyi spermája van, vagy töltőtollal írná e... A többit meg gondolom a függönybe törli. Aztán jön egy szexuális felajánlás, csajok hívását várja szexuális együttlétre. Hogy őszinte legyek, azt a bézbózütőt nem bíztam volna rá a klip elején, vagy ti látjátok nála? De, rázza még a lófaszfát rendesen azért, szerinte a farka szorítja az összes nő punciját. WoW. Azért mert a plüssmacié szorította, nem biztos hogy egy igazi nőé is így tenne. Mindenesetre, itt a felmentősereg, a garzoni csávók, a Hentes, meg a Ladó. Így hívják őket, nem tudsz mit csinálni. A garzoni csávók meg mind kemények. Na most csak annyit kérdeznék, de úgy őszintén... A szülei megengedték? 

Egy valamit jóvá írok neki, nem adta fel, több klippje is van. De azok sem jók. Ebben legalább a filmezés nem olyan retardált mint a szöveg. Ez nem kemény, az ütő az lehet hogy az... De a garzoni csávók sem azok.

Címkék: zene vélemény web beteg youtube videó szex beszámoló hülyeség poén kérdés töprengés fájdalmas agyhugykő klippelemzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása