Megint összegyűltünk ad hoc módon ugyanazt a barátunkat költöztetni, szarni bele akarja e vagy nem. A rutinosak már tudták hogy a 4.-ről kell lehozni mindent, az újak meg rafináltak voltak, kívül, megszámolták az ablakokat, látták hogy 4. emelet és inkább dolguk akadt máshol. Meg tudom érteni, nekem is éppen akkor lett volna programom, de már észrevettek úgyhogy maradni kellett...  Lepakoltunk, aztán fel. Újra nem a földszintre költözött. De legalább parkolót könnyen talált mindenki, 3 utcával arrébb egy Penny parkolójában. Itt adódott aztán egy kis félreértés. Kis barátunk megjegyezte hogy: "amúgy essem itt lakik". Nem tudtuk kire gondol, de én voltam a hülye hogy belementem a dologba... És azt honnan tudod? Most költözöl ide, honnan veszed hogy az az ember nem itt lakik? Mi sem itt lakunk... Miért lényeg ez? "Hát essem tudod ki?" Honnan tudnám, most járok itt először... Kiderült hogy a rapperről van szó, én meg azt hittem somogyi tájszólásban beszél az ember, azért mondja hogy essem. Nem mintha amúgy tudnám ki az. Többnyire nem is tudom megérteni miről szól egy rap/hip hop szám, csak amikor hallom valakitől hogy fegyverekről, drogról, kurvákról beszél, akkor rávágom én is hogy ja kemény. Ne legyenek illúziói senkinek... Egyedül Snoop-ot tudom követni tempóra. De őt sem hallgatom. Csak a rádióban. 

Költöztetés III. A bolygó neve költöztetés

Igen, ez egy bejegyzéscepció. Lehet hogy mindannyiunkról Leonardo Dicaprio ír és ebben az írásban írok én. Végre elköltöztünk a szolgálati lakásból, csak a cuccaink voltak még ott. Úgy van, gyerekestől aludtunk itt a földön. Szóval hívtam költöztetőt, nem vagyunk mi amatőrök! Valamint jött 10 markos legény és menyecske pakolni. Mert így szoktuk. Már a csomagokon malmoztunk. Szombat volt egyébként. Hívom a jóembert, hun vagy te? Hát jön... Már délután volt erősen és a jóember nem vette fel a telefont. A végére csak sikerült, majd amikor reklamáltam hogy baszki, 6 órája várunk 10-en... Megkérdezte hogy holnap esetleg nem tudna e a 10 ember jönni. Meredten néztem a telefonra, ha szemmel tudok bántalmazni, ez az ember nagyon bántva van abban a pillanatban. Aztán megkérdeztem hogy holnap nem tudna e nem jönni esetleg. Szerencsére ott volt a megmentőm, a CSASZITRANSZ. Vasárnap jött, pakolni is segített. Happy end. Mindenki boldog volt.

Költöztetés IIII. Végső megoldás a költöztetés

Kedves barátom költözött újra, oda ahonnan én eljöttem. Már nem tudtam menni neki segíteni, a kifogások kifogásával rendelkeztem. De a többiek mentek. Amikor megérkeztek a régi bérleménybe, a csipetcsapatnak még össze kellett pakolnia a holmik egy részét és az edényeket elmosogatnia. Aztán nekiálltak. Amikor az új lakáshoz értek, kis barátom még elfutott boltba amíg a többiek pakoltak neki. Ha azt hinné valaki hogy lejáratni akarom, hát nem! Mekkora zseni már ez az ember?????

 

 

Címkék: vélemény ajánló hülyeség kérdés idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása