Valami rohad itthon

 2021.08.31. 10:26

Valaminek határozottan nincs kellemes illata és bosszantó hogy nem tudom mi az. Legalább is a történet elején még nem tudtam. Nem úgy mint sokan közülünk gyerekkorunkban, augusztus végén. Mi tudtuk, csak nem sejtettük hogy a május 24-én a táskában későbbi célokra, rosszabb időkre elhelyezett tízórai már a mocsári szörny színével, ízvilágával és szagával bírhat... Iskolakezdésre már ez többnyire beszélni is tudott pár szót. De ezek a teremtési kísérletek többnyire nem jutottak addig a pontig, hogy beültessük magunk helyett egy álmos, esős reggelen -1. órára fizikázni. De hogy kinek a zseniális ötlete volt hogy 06:00-tól 06:40-ig mi fizikázzunk, aztán meg 0. órában jött a matek, rögtön duplán, aztán 15:00-ig eltelt az idő valahogy kémiával, idegen nyelvvel, biológiával. Azelőtt meg azt sem tudtam hogy van ilyen hogy reggel 06:00. De legyünk gálánsak és szedjük elő a megrohadt szendvicset, félig az ellenőrzőből, félig a történelemkönyv azon részéből ami a balsorsot taglalja. Ha zsírosabb párizsi volt a szenyában, soha nem fogjuk megtudni a Tavaszi hadjárat lépcsőit 48-hoz kapcsolódóan... Vagy hogy milyen az az endoterm akármi. Aki kitalálta, nekem hol volt a párizsi, annak pirospont. Egyszer a Himnuszt emiatt nem tudtam megtanulni, de ez persze nem volt valid kifogás... Most ugrunk egy kicsit a jövőbe, legalábbis ezekhez a dolgokhoz képest! Volt egy kis kollégánk aki ketogén harcos Atkins fehérje diétát csinált, ő evett rendszeresen rohasztott fingot, gazdagon. Amikor kivette a tojást a hűtőből, nyitottunk minden ajtót meg ablakot. Aztán ezt megfejelte később a 40 napos fürjtojással. A döglött, felbomló lónak van ilyen szaga, amit kegyelemből lőttek fejbe mert ebbe beleszagolt. Szóval isteni volt. Újabb időugrás a tegnapi napig. Azt gondoltam fel vagyok már vértezve a kellemetlen szagú dolgok ellen, amióta egy hajléktalan megközelített minket és kis barátom vállára tette a kezét és a lenyomata ott maradt a vállán. De nem... A konyhába érve olyan szagot éreztem mintha a szekrényből borospince nyílna, ahol a penész és a doh, közösen meggyilkolták magukat. Elkezdtem keresni... Döglött állatokat húztam félre, kakis pelusokat... Mi van? Mi a konyhapulton tartjuk... Nem azok voltak. Hát kaptunk szőlőt, annak volt olyan illata, mint a középiskolás osztályfőnökömnek szüretkor... Bosszúból megmostam és jól megettük az egészet.

Címkék: vélemény ajánló beszámoló feladvány kérdés töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Prezent déjz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása