Gamer

 2021.09.08. 09:16

Gamer az álnevem. Annyira álnév, hogy senki nem tud róla. Pedig közepesen hosszú és rendkívül fájdalmas eddigi életem során már vagy 4 játékot!!!!! végigjátszottam. Sorrendben: Mass Effect trilógia (1-nek vettem), Witcher 3 és Plants vs. Zombies. Az hogy nincs benne több cím, nem rajtam múlt. Nagyon szerettem volna ide írni még a Knights of the Old Republicot, de az ugye soha nem lesz teljes, nem is beszélünk róla, mert fáj mint 48-21-45-56-vagy bármelyik év a honfoglalás óta. Ezeken felül, rengeteg játéknak álltam neki, de úgy voltam vele, ezeket kár volt még letölteni is, nemhogy megvenni. Erre én letöltöttem, meg még meg is vettem. Prafó. Viszont voltak barátaim akik indokolatlan, horribilis összeget költöttek gamer laptopokra. Aminek a kijelzőjét bárhonnan nézed, nem fog csillogni. Ez pedig azért jó, mert sokan játszanak úgy hogy a fejük nem is néz a monitor felé. Oh, wait ... De nincs igazam, vokt egy kis barátom aki egyszerre olvasott a könyvolvasón, játszott a Padphone-ján és laptopozott. Csurom vizesen, egy szál alsógatyában az iroda közepén. Aztán jött a főnök, akit emberünk felháborodva fogadott, hogy ő csak szárad. Végülis igaza volt, én sem szeretem ha a fürdéssel sürgetnek. Emberünk egy igazi gamer... Tableten és telefonon is. Amúgy játszott ő is a Mass Effectel. Mindent aprólékosan végigcsinált, csak hogy az utolsó pillanatban előjöjjön valami opció ami eddig nem, de véletlenül skippelte a párbeszédet. Aztán játszott talán a Dark Soulssal is, ahol egy óriásnőt akart megmutatni, hogy mekkora melle van. Ráközelített, aztán szíven lőtte véletlenül. Nagy volt a pánik, kitépte a dugót a konektorból, aztán rájött hogy akksi van a gépben, aztán azt is kitépte. A telefonos gamerségről, tőlem megszokott módon tömény és sarkos a véleményem. De nem mondom el. Online gaming: na ez annak van, aki egyedül nem tud egy játékot végigjátszani. Nincs de. Biztos jó raidelni a Wowban meg minden, de vegyük tudomásul hogy az egyetlen raid aminek van létjogosultsága, az állatokat öl.

Címkék: vélemény ajánló játék beteg beszámoló hülyeség kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása