Áramszünet

 2021.10.13. 10:06

Áramszünet van. Sötétben szarok. Félek. De legalább így jobban megy... Ami fájóbb pont, hogy nem jelezték előre emlékeim szerint, hogy áramszünet leszen nálunk is. Meg úgy az egész faluban. Úgyhogy aki reggel nyolcig nem intézte el amit akart az áram segítségével... Annak nem lesz jó napja. Nem fogjátok kitalálni, ki ült a wc-n, egy nagyot sóhajtva, amikor olyan sötét lett, mindenféle felszólítás nélkül, mint a nagy magyar éjszaka. Megoldottam, még így is, mert ekkora ász vagyok. Aztán gondoltam hogy csinálok kávét, ám a főzőlap, nem adott szikrát. Emiatt akartam 3:1 kávét csinálni, de a vízforraló sem működik ugye áram nélkül. Már azon voltam, hogy csákánnyal verek egy lukat a padlóba és tábori kávéfőzőt csinálok, amikor feleségem, mint egy morcos angyal, megérintette a vállam. Áram nincs, gáz van. Tudtam, hogy gáz van ha kávé nélkül vágunk neki a napnak... Aztán leesett, a főzőlap gázzal megy. Kicsit még azért méltatlankodtam, hát hol élünk mi, a kőkorszakban, hogy alá kell gyújtanom? Az egész kávéfőző meg amúgy sem fér oda. Kotyogós... Rágalom, nem szoktam kotyogni. Ja, hogy a kávéfőző a kotyogós. Beüzemeltem. Már jobban vagyok, megittuk amit meg kellett. Elindultam újra wc-re, amikor eszembe jutott, ott sötét lesz. Feleségem kérdezem, gyertya vagy mécses van itthon, mennék wc-re?! Van, de ha rám hallgatsz mész a másikba, ott világos van... Gondolkodtam rajta, hogy nem én akkor sem megyek oda, nekem kell a romantika, a sötét a gyertyafény... De nem én jártam ám csak rosszul! Akinek elektromos a kapuja és 8-ig nem indult dolgozni, annak ugye szabadnap, aki a városba jár boltba és nincs annyi honvédségi konzerve mint nekem, az indulhat kenuval a Mosoni-Dunán... Szóval beütött a totál káosz, mint a facebook szünet idején. A gyerekekkel kellett lenni. Hátborzongató... Megtudtam pl hogy van 3 is! Mondjuk gyanús volt, hogy ilyen derékig érő, mini ének rohangálnak mindenfelé.

Címkék: zene vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség poén kérdés töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Áramszünet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2021.10.13. 12:25:08

Szartam már én is sötétbe. Bekapcsoltam a mobilnak a lámpáját és leraktam a sarokba. Amit látni kellett azt mindet láttam.

Bazsiahegyről 2021.10.13. 12:44:35

@Nevem senki.: Jogis, de nálam nem volt éppen... Még csak egy gyufa sem, hogy a papírt meggyújtsam
süti beállítások módosítása